Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_691490

volgens mij heb je deze sign al heel lang en ik vind hem niet echt mooi,

er is volgens mij maar 1 ding aan gedaan en dat is gaussian blur, ja en de font dan.

probeer wat meer effecten in een sign te doen :bier:

3/10

Geplaatst:
comment_691531

Leuk,n maar ik vind hem simpel! Gwoon een plaatje en dan een font erop, die animatie vind ik niet echt passen bij het font! Je font vind ik ook niet zo mooi! 6/10

Geplaatst:
comment_692765

@ Pierro P:

Simpele sig, met wat tekst, maar op een of andere manier ziet hij er toch best mooi uit (komt denk ik ook omdat de kleuren wel goed bij elkaar passen):

6/10.

EDIT: Het plaatje bestaat uit 3 delen.... ik vind dat knap gedaan: 7/10.

PS: Van wel spel is dat plaatje?

Bewerkt: door ifc3

Geplaatst:
comment_693336

Je sig is best mooi,

Ik vind de ketting tof gedaan (zou zelf niet weten hoe het moet)

en de font heeft ook wel iets, misschien had je daar wat meer moeten aan doen en wat meer moeten focussen.

de achtergrond is wat eentonig, kan je zeker nog wat extra aandoen :)

een mooie 8/10!

Geplaatst:
comment_693432

alles wat er staat is mooi gedaan, het overlopen van donker naar licht en de spiegeling.

alleen het is vrij simpel. maar ik denk ook niet dat het de bedoeling was om een heel moeilijke sig te maken.

de boodschap is duidelijk, dus ik geef je een 7,5.

Geplaatst:
comment_694705

Ik vind deze signature niet mooi.

Hij is soms gewoon wat pixelig, het font is de verkeerde kleur, en de achtergrondkleuren passen niet bij de render. Het spiegel-effect is verkeerd gegaan, je ziet de achtergrond er door heen. De opacity is wat verlaagd, en dat is alles.

De vector-brushes zijn leuk gedaan, oplopend. Er zit volgens mij wel wat werk in, en dat vind ik toch wel een pluspunt. Ook al is hij niet mooi, hij ziet er wel verzorgd uit.

Een 7/10 voor het werk, en omdat het tóch wel iets heeft.

B.T.W: Bij mij moet je verder kijken dan je neus lang is, dan zie je hoeveel erin zit.

Bewerkt: door ThunderDuck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.