Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_711387

Beste grafische wonders.

Het valt me op dat er steeds vaker weer verkeerd en niet volgens de regels signatures beoordeeld en gerate worden. Ook wordt er af en toe gequote, en wordt er soms op bepaalde posts gereageerd. Dit is niet de bedoeling, en zal dan ook moeten veranderen.

Raten en beoordelen gaat hier net zo als in de gehele showroom volgens de Regels. Post met reacties als: "mooi een 9" worden gezien als spam, en is dus tegen de regels. Geef een motivatie achter je beoordeling, en geef eventuele tips of verbeteringen.

Verder wordt hier niet gereageerd op andermans beoordelingen, dat doe je maar via pb. Daarnaast mag je hier maar één keer per dag posten. Lees voor meer info de eerste post van dit topic nog een door..

Mensen die zich alsnog niet aan de regels houden zullen hier op aangesproken worden. Gaat iemand herhaaldelijk de fout in worden er andere maatregelen getroffen in de vorm van een officiele warn..

Bedankt voor jullie aandacht :), gaan we verder met het raten van de signature van .Syfes!! :cya:

Geplaatst:
comment_711482

Ik vind hem wel mooi maar niet zo van waaw..

Probeer er iets in te zetten dat mensen doet zeggen van wow daar ga ik eens beter naar kijken!

Originaltiteit vind ik wil goed.

8 / 10

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Geplaatst:
comment_711494

Het zijn opzich wel mooie userbars, ook wel leuk dat ze achter elkaar verschijnen maar mischien als kleine tip zou je ze nog met een speciale overgang kunnen laten zien IPV ineens overspringen, zou het iig wel specialer maken.

7/10

:cya:

Geplaatst:
comment_711511

Mooie render en achtergrond, alleen het font vind ik er totaal niet bij passen. :7 Die 'streepjes' aan de zijkanten zijn wel geinig en misschien is een bordertje ook wel leuk. :)

7,2/10

@ hieronder: Hij kan helaas niet groter, hij is nu al 100kb. :puh:

Bewerkt: door ArticLight

Geplaatst:
comment_711583

Leuke signature Verrity!

Jammer van de slechte kwaliteit. Het rode is nogal .JPG achtig en dus lelijk en niet mooi vol rood. Het font vind ik zelf te kartelig (pixel-achtig). Voor de rest strak! :tu:

Ik geef je een 7,2/10 ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.