Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1109544

Beetje kaal, maar door die mist komt het personage wel goed naar voren 7/10.

>>> Door .Levi.: Maximaal 1 post per dag, probeer in het vervolg hier aan te denken.<<<Sorry bloos.gif

Bewerkt: door 1974

Geplaatst:
comment_1109907

beetje druk met de brush :engel:

wel mooie brush, maar hij is ook te rood en het word heel druk door die brush, dus dat is wel jammer

render mooi ingeblend en ookal is tie even rood als de achtergrond, hij springt er toch uit.

je font is alleen jammer, je ziet hem niet zo goed (en hij past niet bij je render :$ )

Geplaatst:
comment_1110268

Ik vind het een beetje te donker en een tonig, het ziet er een beetje geschilderd uit in tegenstelling tot die boven jou. Je moest het iets meer laten overgaan. Je tekst is opzich heel goed geplaatst alleen vind k de lettertype heel onleesbaar. 6,5/10

Bewerkt: door Vegeta

Geplaatst:
comment_1110581

Ik vind hem een beetje te druk. Hij ziet er wel leuk uit met de 'strepen' rond je render. Alleen had ik de letters op een andere plek neer gezet. Maar verder is hij best mooi!

7/10!

Geplaatst:
comment_1112101

Best wel eentonig , lettertype met verschillende kleuren maar in het zwart wit is niet mooi en de render valt niet op met zo'n achtergrond. 6/10

Bewerkt: door Vegeta

Geplaatst:
comment_1112403
jij alweer XD

Ik merk net op dat er boven 1974 twee puntjes zittten, die had je beter weg kunnen halen ;)

7.0/10

dat is van de oren :ch:

Ik vind jouw sigie ook niet mis hoor. Die rook maakt het mooi af en het komt precies uit de uitlaat. Net alsof je in een 3-D film zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.