Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1697851

Als je bij je huidige sig die gele vlek niet had gemaakt dan hij hij mooier geweest 5/10

:O gele vlek? Dat heet een aureool! Zoiets als Jezus op z'n kop had. En andere heiligen. En engeltjes en al die andere zooi.

Zeg nooit zomaar een vlek! Als er een vlek was zou ik die wel weggehaald hebben!

Ontopic: op die van viceinfernusx heb niks ik op aan te merken. Prachtig! 10/10 :tu:

Bewerkt: door jvj

Geplaatst:
comment_1697875

De effecten en de kleur van het lettertype vind ik maar niks.

Het midden is goed gelukt. 6/10.

>>> Door -Matthijs-: Eén post per dag s.v.p.<<<

Oops, over het hoofd gezien.

Volgende mag reageren op SNIPER44

Bewerkt: door MidnightMayhem

Geplaatst:
comment_1698068

Als je bij je huidige sig die gele vlek niet had gemaakt dan hij hij mooier geweest 5/10

:O gele vlek? Dat heet een aureool! Zoiets als Jezus op z'n kop had. En andere heiligen. En engeltjes en al die andere zooi.

Zeg nooit zomaar een vlek! Als er een vlek was zou ik die wel weggehaald hebben!

Jij begrijpt het echt niet he dat je signature gewoon helemaal verkracht lelijk is? Die van Tom was super, maar je verkracht andermans werk... Als je dit zelf niet in ziet en je signature helemaal de hemel in prijst, ga je gang, maar je krijgt er niks voor, behalve dat je er narcistisch van word.

En de regels lees je ook al niet... :7 Maar daar houd ik verder me mond over :{

Maarja, over naar de sig van Zombiespeed...

Heel speciaal is het niet, maar het is wel leuk, iets uitgebreider mag wel en de aandacht mag ook meer op de zombie gericht worden :) Je krijgt van mij een leuke 6.5 :)

Geplaatst:
comment_1699429

Helemaal niet mijn stijl signature, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Voor dit type signature vind ik hem zeker goed geslaagd. De zwarte buitenste border is wellicht een beetje te dik naar mijn smaak, een pixel minder zou hem wat minder laten opvallen, waardoor de aandacht wat meer naar de signature zelf wordt getrokken in plaats van naar de border.

Wat ik als een enorme plus zie is dat hoe langer je ernaar kijkt, hoe meer je ziet. Dat bijvoorbeeld de afbeelding van je gekozen personage ook in de achtergrond gebruikt is, zag ik pas later. Prachtig gebruik van layers en mooie, samenvallende compositie van achtergrond en voorgrond. :Y

Een dikke 8/10.

Geplaatst:
comment_1699479

Ik zie dat je nu weer een nieuwe hebt Jacky, telkens weer blijven ze geniaal om naar te kijken. Deze is dan ook zeer goed gelukt, misschien niet zoveel inhoudt maar dat hoeft ook niet altijd. De kleuren komen mooi over elkaar heen, en vooral met zo'n passende achtergrond. Komisch gedaan als je het mij vraagt, lekker simpel maar toch effectief genoeg. Je hebt genoeg variatie gebruikt zo te zien en dat bevalt me wel. ^_^

Leuk gedaan allemaal, vooral de vele komische houdingen van Johnny Bravo met zijn ego. Geniaal gedaan, je krijgt van mij een 9/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.