Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1875945

Wel grappig dat regen effect, maar verder erg leeg 2/10 .

EDIT: er zijn letters bij gekomen en het geheel is al wat beter 5/10 .

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_1877475

Mm... Erg leeg en eentonig, ik had de focus meer op de render gelegd. 4/10

Maffe sig, slaat niet echt ergens op 1/10

Je weet dat ie dat helemaal in Paint gemaakt heeft he? :puh: Okee, ik vind 't als sig ook niks maar als Large Art geweldig mooi :sigaar:
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1881586

Jouw signature is erg mooi. Achtergrond is nice. Enige puntje is dat je misschien je cut wat meer had ingeblend. En die flare is iets te fel imo :puh:

Mijn signature is erg simpel, stock met tekst. Maar ik vind het wel mooi :sigaar:

Edit: oh, moest nog een cijfer geven :D Ik geef jou een 7.5/10 een 8.5 als die cut wat meer geblend was.

Bewerkt: door Sharingan

Geplaatst:
comment_1881616

Jouw signature is erg mooi. Achtergrond is nice. Enige puntje is dat je misschien je cut wat meer had ingeblend. En die flare is iets te fel imo :puh:

Mijn signature is erg simpel, stock met tekst. Maar ik vind het wel mooi :sigaar:

Edit: oh, moest nog een cijfer geven :D Ik geef jou een 7.5/10 een 8.5 als die cut wat meer geblend was.

Haha thanks. Heb helaas de PSD niet meer (of niet dat ik weet). Maar als ik de render iets meer had ingeblend kwam ie gelijk weer uit ín de achtergrond. Maar toch bedankt voor de rate. Eindelijk iets fatsoenlijks :dans:

Dan de jouwe, erg simpel zoals je al zei maar toch heeft het wat. Beetje donker maar dat witte heft dat weer op. Eigenlijk een hele simpele maar goed geslaagde signature!! :tu: De tekst komt mooi naar voren zonder het geheel te verbreken.

7/10

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1884182

Best vaag. hoewel de de plaatjes naast elkaar ge zet zijn wel grappig is, zou ik als ik jou was het zwarte vand de middelste samen laten komen met de andere twee 6/10 .

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1888596

MYRON de letters zijn Simplistisch, maar met een leuke kleuren Combinatie rondom de letters . Ben zelf alleen geen fan van die GIF plaatjes op die manier 6/10 .

Bewerkt: door 1973

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1898595

MYRON de letters zijn Simplistisch, maar met een leuke kleuren Combinatie rondom de letters . Ben zelf alleen geen fan van die GIF plaatjes op die manier 6/10 .

Ik heb nog altijd respect voor je dat je dat met paint maakt. Maar ik vind het ontwerp, (net zoals je vorige ontwerpen) het zelfde. Ja niet exact het zelfde, maar steeds zie ik dat poppetje terug komen. Beetje afwisseling kan nooit kwaad.

Een 7/10 !

Zie hier mijn versgemaakte IV signature. BMX heb ik vlug gerenderd, dus niet zo erg mooi. Maar t gaat om het geheel natuurlijk :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.