Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2032521

Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet ;) erg origineel. 9.5/10.

Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan ;)

Geplaatst:
comment_2034962

Leuk thema, alleen zijn er dingen die ik minder vind, zoals de tekst knal in het midden, ronde dikke rand, etc, maar dat zal eerder aan de persoonlijke kant liggen.

8/10! :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2040954

Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet knipoog.gif erg origineel. 9.5/10.

Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan knipoog.gif

>>> Door .Levi.: Het is wel zo leuk als je iemand anders de signature had laten beoordelen. Twee keer hetzelfde te horen krijgen lijkt me in dit geval niet zo waardevol.<<<

Bewerkt: door .Levi.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2047252

Gaaf gedaan zo een stock in de vorm van je username welke ook weer mooi loopt naar je Avatar. de schaduw om de tekst heen geeft een mooi effect, hierdoor lijkt het alsof ie iets naar voren komt en dus uit je scherm springt.

Ik heb hier eigenlijk weinig op aan te merken, de vorm van de letters en nummers alleen wel, het is op bepaalde momenten wel lastig om het eruit te halen, de 3 vind ik dan weer meer op een B lijken. Klein puntje maar verder top! 9/10

Ik zou zoiets ook wel graag willen zien maar dan als volledige signature als je begrijpt wat ik bedoel, bij wijze van spreken een signature als de mijne, met render en alles op die manier, dit lijkt me erg gaaf.

Geplaatst:
comment_2047275

Gave signature! Manga/anime is niet mijn favoriete onderwerp, maar de combinatie die jij hebt toegepast is erg mooi gedaan. De render heeft een oranje/gele uitstraling, en dat past leuk bij het licht op de achtergrond en de overige achtergrondkleur. Al met al geeft het een leuk plaatje. Een prima signature dus, ik geef je een 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.