Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2047334

Zo, tijd geleden dat ik hier eens meedeed. :puh:

Erg simpel en doeltreffend. Het heeft iets donkers over zich, vooral door het lettertype denk ik. Krijg er zo'n zombie-setting-gevoel bij. Mooi af door ook je avatar erop af te stemmen! :tu: Grafisch niet hoogstaand, maar dat maakt 'm niet minder goed.

8/10

Geplaatst:
comment_2047338

Hmm echt wel heul simpel. Eigenlijk gewoon 2 logo's en een tekstje in een 'gewoon' lettertype. Ik zal je toch nog een pluspuntje geven voor je mooie afgeronde hoeken. :engel:

6/10

Geplaatst:
comment_2047374

Hmm echt wel heul simpel. Eigenlijk gewoon 2 logo's en een tekstje in een 'gewoon' lettertype. Ik zal je toch nog een pluspuntje geven voor je mooie afgeronde hoeken. hypocrite.gif

6/10

Keep in mind: één post per dag. knipoog.gif

Niettemin, leuke signature. Ik weet welke gedachte erachter zit, maar dat blauwe rechts zou ik nog even aanpassen. Komt waarschijnlijk door de blendmode die je gebruikt hebt. Met de Clone Stamp Tool kun je dat snel fixen, tenzij je het zelf wel leuk vindt staan natuurlijk. De kleuren zien er verder goed uit en de algehele uitvoering is prima.

8/10.

Geplaatst:
comment_2048029

ziet er goed uit

7.5/10

>>> Door .Levi.: Denk aan de regels omtrent het beoordelen. Zie je postvak!<<<

Bewerkt: door .Levi.
'verkeerde beoordeling'

Geplaatst:
comment_2048049

Niet het beste dat ik gezien heb :( sorry, maar toch wel een matig 4tje...

>>> Door .Levi.: Denk aan de regels omtrent het beoordelen. Zie je postvak!<<<

'verkeerd beoordelen'

Geplaatst:
comment_2048069

Niet het beste dat ik gezien heb boos.gif sorry, maar toch wel een matig 4tje...

dacht ik wel..

maar die van jou maakt het wel weer een beetje goed een een dikke 8!

>>> Door .Levi.: Denk aan de regels omtrent het beoordelen. Zie je postvak! Let op: 1 post per dag.<<<

'verkeerd beoordelen'

Geplaatst:
comment_2048080

Ik moest even goed kijken voordat ik zag wat het nou was in je signature. Een foto van GTA, dat afgebeeld wordt op een uitgerekte en daardoor onduidelijke televisie, met de tekst "Greets from Blue Hell". De tekst is onduidelijk en afbeeldingen die zijn uitgerekt, kijken niet zo lekker. Misschien dat het zo is bedoeld, dat kan, maar ik kom niet hoger dan een 2/10, helaas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.