Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2070003

Gave sig, één van je betere in mijn opinie. Het tafereel is - naast het feit dat het een grappige render is - duidelijk aanwezig op je signature, en de groene achtergrond past er prima bij. De groene effecten maken het sfeertje helemaal af.

Ik geef hem een 8.5/10.

Geplaatst:
comment_2070031

Jouw signature laat zien dat je niet uitgebreid in de weer hoeft met Photoshop om een leuke signature te creëren. Het is een leuk plaatje van een band dat ik verder niet ken maar wel een mooie naam heeft. Leuk dat er een link in "verborgen" zit dat naar één van hun liedjes toe leidt. 8/10

Geplaatst:
comment_2072288

Een volwaardige signature. Leuk design: de vlag van Indonesië die verwerkt zit in hetgeen het representatief voor staat. Simpel, strak en vooral veelzeggend. Naar mijn mening moet een signature namelijk iets van jezelf hebben: de directe vertaling is niet voor niets 'handtekening'. Ludieke creaties van Photoshop kunnen erg mooi zijn, maar het liefst zie ik een signature waaruit je al één en ander af kunt lezen over de desbetreffende persoon. Dat is bij jou het geval: je hebt je roots (deels) liggen in Indonesië en daarom heb je een signature met dat land.

Een 10/10.

Geplaatst:
comment_2073354

Grappige en originele signature. Ik moest erg lachen toen ik die zin las die eronder stond! :) Jammer dat de link naar je Youtube niet werkt: 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.