Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2261424

Leuke signature. Het verschil ik saturatie komt mooi uit, goed gedaan. Enkel de compositie is in mijn ogen een klein beetje zwak, dat zou ik anders gedaan hebben. Toch mooi hoor, Erwin, blijven verderdoen zo. :) 8/10

Geplaatst:
comment_2261431

Vette signature. Het oogt allemaal heel strak en afgewerkt, geen schoonheidsfoutjes te bespeuren. Leuke kleuren gebruikt en ik vind de compositie met de dubbele streep doorheen je naam leuk gevonden. Ook is er wat diepte gecreëerd door die lightsource vanboven en een leuke pattern gebruikt. Niet veel op aan te merken, leuk idee en leuk uitgewerkt.

Een 8je :)

Geplaatst:
comment_2261434

Hehe klopt, ik kom nog eens even kijken hoe het hier is gesteld met de gfx scene. Jij hebt een interessante signature dus ga ik hem ook even raten.

Het eerste wat me opvalt is het kleurengebruik, erg opvallend en gewaagd maar toch mooi uitgewerkt. De diepte is ook best goed gedaan, mis alleen een beetje scherpte in de signature om het centrale punt er nog meer te doen uitspringen. De stijl vind ikzelf erg leuk en helemaal niet zo simpel, tekst is subtiel maar goed verwerkt en het ebruik van textures+brushes is goed uitgekomen. Het jammere vind ik rechtsbeneden die witte texture, verstoort de georganiseerde chaos wat. Al bij al zie je dat je talent hebt, 8,5.

Geplaatst:
comment_2261485

Schattig meisie natuurlijk. Al moet ik meer lachen om je avatar, omdat ik niet zo veel met mangazooi heb. :D Lettertype is wel echt nice 75/100

Nieuwe kerstignature, met wat oude elementen erin. De avatar van commando, commando als prisoner, de Nicola B letters die opgezet worden door bouwlui, de kerstvorm van commando, en natuurlijk mijn Pink Panther style van nu die de show steelt :puh:

Lekkere puinzooi dus :D

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.