Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262056

Volgensmij is er iemand butthurt. :7

Anyway, ben niet zo weg van Kate Upton en erg duidelijk is de sig niet. Toch is het best een lekker wijf en zou de sig best goed zijn als die wat scherper en groter was. 4/10 + haar twee pluspunten maken het een 6/10.

Geplaatst:
comment_2262940

Zo te zien ben je voor Ajax en zijn je favoriete spelers: Arkadiusz Milik en Krkic Bojan. Ik ben zelf trouwens ook voor Ajax :puh:. Ik vind je signature er goed uitzien, maar vooral het lettertype spreekt me aan. 8.5/10

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2262966

Donker maar toch kleurrijk, weet niet wat 'daft punk' is maar het ziet er wel hipster uit (compliment)

Je krijgt van mij een 7,2 voor je signature :*D

Geplaatst:
comment_2263828

Meh. Tegevenvallend. De kwaliteit is niet zo goed, hij staat niet gecentreerd, hij toont (in mijn ogen) weinig of geen persoonlijkheid, en ik vind hem niet echt gepast voor op het forum. 4/10

Geplaatst:
comment_2263845

Het design wat we van jou gewend zijn. Lijkt uber simpel maar als je goed kijkt zie je het perfect passende raster in de groene tekst. Ik ben overigens erg benieuwd hoe je andere stijlen evt zou oppikken though. 8/10!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.