Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2263969

Hier houdt dit topic op. tommie59 plaatst een post zonder zelf een Signature te hebben. Alleen tekst is niet genoeg.

R.I.P.

16-11-2005 - 19-12-2014

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2263994

Een signature hoeft niet per se een afbeelding te zijn. Het kan ook tekst zijn, dus je kunt de signature van tommie59 gerust een cijfer geven. :)

Maar goed, jouw signature. Het wisselt, volgens mij, tussen een Nederlandse en een Duitse vlag, en dan vraag ik me af of je een identiteitscrisis hebt. Voor de rest vind ik de grafische vormgeving wat simpeltjes. Ik geef je een 6/10 voor de moeite.

Geplaatst:
comment_2264850

Tja, het zijn wel mooie teksten. Maar het is officieel geen Signature, want een Signature is een ander woord voor: handtekening.

Maar aangezien het wel mooie teksten zijn, geef ik daar bonuspunten voor. 6/10

Bewerkt: door bountyskull_10

Geplaatst:
comment_2264853

Een signature betekent in het Nederlands: handtekening. Geen afbeelding.. :puh:

Ik vind je signature niet bij je avatar passen, maar het zegt wel dat je fan van Daft Punk bent. Misschien had jouw eigen naam ook in dat lettertype leuker gestaan. Ik geef je een 6.5/10

Geplaatst:
comment_2264934

Ajax, Ajax! Als mede-Ajacied scoor je met een signature als deze erg goed bij mij. Ik heb Bojan altijd een leuke speler gevonden en Milik is natuurlijk ook hartstikke lekker bezig. Als ik puur naar de technieken kijk is deze sig niet zo bijzonder, maar mensen die hun club op een manier als deze supporten zijn altijd goed bezig. Een dikke 8,5/10! :tu:

Geplaatst:
comment_2266729

Vind hem wel leuk. De kleuren in combinatie zitten niet helemaal oké, heb ik het gevoel. De compositie daarentegen is erg leuk, en die drukte geeft een tof effect. 8/10

Geplaatst:
comment_2266790

Met voetbal moet je bij mij niet aankomen, ik heb er echt een hekel aan. Maar grafisch is het echt een mooie signature, en de namen van de voetbalspelers (denk ik?) zijn er erg mooi in gestopt. :)

7,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.