Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Geplaatst:
comment_268000

Het bekende spelletje, spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar toch wat uitleg ;)

Uitleg:

Stel dat ik hier post, daarna post BV .Levi. die dan mijn sig rate, daarna post Patrick die .Levi. zijn sig rate etc.

Kortom, rate de sig van de persoon boven je! ;)

Nouja, ik trap dan af denk ik he :cya:

Topic regels:

• Even voor de duidelijkheid, er staat; Rate de signature boven je.
    Daarmee wordt niet bedoeld dat je zegt: Rate deze even. Nee, je huidige signature word gerate.
  • Het is niet nodig de post boven je alsmede de signature boven je te quoten. Zo houd je het overzichtelijk.
  • Als je geen signature hebt post je hier ook niet.
  • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.
  • Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten en onderbouw je mening.
  • Reageren op commentaar van andere doe je via PB.

• Reacties 6k
  • Bezichtigingen 339.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_436230

Een erg mooie sig :D

de font is mooi en de achtergrond ook

Wel jammer dat de kleuren niet bij elkaar passen maar het stoort niet

Je beste sign ooit !! KUTGW

9/10 ;)

EDIT: PS , Zou ik mogen weten welke brush het is (PM het me maar als je wilt)

Bewerkt: door Daan007

Geplaatst:
comment_436564

Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo

Ontopic

Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi

De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij

8/10

Geplaatst:
comment_436569

Grappige signature, alleen vind ik die fade-out niet zo mooi.. Een leuk kleurtje voor de tekst zou ook beter staan denk ik. Maar voor de rest leuk bewerkt. :)

6,5/10.

Geplaatst:
comment_436579

Mooie signature Ronald.

Alleen vind ik de groene rand er om heen niet mooi, misschien dat je dat achterwege had kunnen laten, en de tekst gewoon ergens in de signature zetten. 8,5/10.

Geplaatst:
comment_436815
Ik wil niet modderig over komen maar je hebt in dit topic ongeveer 25 berichten met de zelfde sig. Word het niet tijd voor een nieuwe sig of maak een Showroom aan ofzo

Ontopic

Een mooie sign, maar ik vind die strepen nietzo mooi

De achtergrond van dat stadion staat er wel mooi bij

8/10

Er staat toch niet in de regels:'post om de x posts met een andere signature' dit topic is bedoelt om een ander zijn sig te raten en niet om 568x van sig te veranderen, toch??

De tekst is wat te licht maar dat is ook alles wat er fout aan is, 9.3/10

Geplaatst:
comment_437186

Pitbull ik vind je sig niet echt erg mooi.. Dat effect met je render vind ik wel leuk staan in het Voetbalveld.

Alsnog het blijft erg moeilijk om zo'n sig te maken.

7/10(Tja ik doe mn rate nu hoger dan ik je ervoor gaf maar ik ben wat wijzer geworden met PS enhet bleek een erg moeilijk onderwerp te zijn)

Geplaatst:
comment_437191

Mooie signature gta ripper.

Ben je ook al in voor het maken van babes signatures? :puh:

Ik vind de achtergrond mooi, misschien had je daar wel nog wat effectjes aan kunnen toevoegen.

Je tekst ziet er wel goed uit, en die render maakt het helemaal af. :D

Ik geef je signature een wel verdiende 8/10.

----------------------------------------------------------------------------------------------

@ Froop hieronder, het lijkt inderdaad wat korrelig, misschien heb ik iets te veel sharpen gebruikt.

Dus daar zal ik de volgende keer wat beter opletten, de tekst vond ik zelf wel mooi, maar ik zal naar nog betere fonts gaan zoeken.

Bewerkt: door General Lee

Geplaatst:
comment_437197

Een geslaagde sig GL, de rode gloed past wel bij Lohan. Je hebt zwoele kleuren gebruikt en een zachte, witte laag uit de linkerkant laten komen. Toch zijn er wat minpuntjes, zoals de kwaliteit. Het is een beetje korrelig, wat zonde is. Verder had je je tekst wat meer naar de hoek moeten plaatsen. Als je de tekst verbetert wordt de sig beter. ;)

Bewerkt: door Froop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.