Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet ;) erg origineel. 9.5/10.

Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet knipoog.gif erg origineel. 9.5/10.

Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan knipoog.gif

>>> Door .Levi.: Het is wel zo leuk als je iemand anders de signature had laten beoordelen. Twee keer hetzelfde te horen krijgen lijkt me in dit geval niet zo waardevol.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Gaaf gedaan zo een stock in de vorm van je username welke ook weer mooi loopt naar je Avatar. de schaduw om de tekst heen geeft een mooi effect, hierdoor lijkt het alsof ie iets naar voren komt en dus uit je scherm springt.

Ik heb hier eigenlijk weinig op aan te merken, de vorm van de letters en nummers alleen wel, het is op bepaalde momenten wel lastig om het eruit te halen, de 3 vind ik dan weer meer op een B lijken. Klein puntje maar verder top! 9/10

Ik zou zoiets ook wel graag willen zien maar dan als volledige signature als je begrijpt wat ik bedoel, bij wijze van spreken een signature als de mijne, met render en alles op die manier, dit lijkt me erg gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Gave signature! Manga/anime is niet mijn favoriete onderwerp, maar de combinatie die jij hebt toegepast is erg mooi gedaan. De render heeft een oranje/gele uitstraling, en dat past leuk bij het licht op de achtergrond en de overige achtergrondkleur. Al met al geeft het een leuk plaatje. Een prima signature dus, ik geef je een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...