3L1077 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Watch dogs, leuke stijl. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2013 Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet erg origineel. 9.5/10. Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2013 Erg mooi, en net als jij ben ik ook fan van Watch Dogs, gaaf! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2013 Ik vind het nier zo mooi... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2013 (bewerkt) Leuke vice city signature! 8/10 Bewerkt: 17 april 2013 door Michaeltjuuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2013 Zoals ik in je topic al zei, grainy op de een of andere manier, wat het veel minder leuk maakt om naar te kijken. Zeer spijtig. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2013 Anime's not my thing. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 I love vice city 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 Een echt Melba toastje! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 Origineel idee, maar ik moet nog zien of de gang echt zo tropisch word 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2013 Leuk thema, alleen zijn er dingen die ik minder vind, zoals de tekst knal in het midden, ronde dikke rand, etc, maar dat zal eerder aan de persoonlijke kant liggen. 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) Ik hou van de manier waarop je je signatures en avatars doet erg origineel. 9.5/10. Wat me wel opvalt is die streep boven de vrouw. Op het eerste gezicht valt het niet heel erg op, dus laat maar lekker staan >>> Door .Levi.: Het is wel zo leuk als je iemand anders de signature had laten beoordelen. Twee keer hetzelfde te horen krijgen lijkt me in dit geval niet zo waardevol.<<< Bewerkt: 12 mei 2013 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Ik vind hem erg goed gelukt, weer een beetje leeg aan de zijkant, maar het valt nog mee! 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Gaaf gedaan zo een stock in de vorm van je username welke ook weer mooi loopt naar je Avatar. de schaduw om de tekst heen geeft een mooi effect, hierdoor lijkt het alsof ie iets naar voren komt en dus uit je scherm springt. Ik heb hier eigenlijk weinig op aan te merken, de vorm van de letters en nummers alleen wel, het is op bepaalde momenten wel lastig om het eruit te halen, de 3 vind ik dan weer meer op een B lijken. Klein puntje maar verder top! 9/10 Ik zou zoiets ook wel graag willen zien maar dan als volledige signature als je begrijpt wat ik bedoel, bij wijze van spreken een signature als de mijne, met render en alles op die manier, dit lijkt me erg gaaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Gave signature! Manga/anime is niet mijn favoriete onderwerp, maar de combinatie die jij hebt toegepast is erg mooi gedaan. De render heeft een oranje/gele uitstraling, en dat past leuk bij het licht op de achtergrond en de overige achtergrondkleur. Al met al geeft het een leuk plaatje. Een prima signature dus, ik geef je een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.