W3sl3y Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Hier een Tut over Texturen: ik heb hem net even snel geschreven dus misschien zitten er nog foutjes in. En ik weet dat er nog 2 bestaan maar ik vond het ook wel leuk om zoiets te maken. Moeilijkheidsgraad: */***** Benodigdheden: -Grand Theft Auto: San Andreas -IMG Tool -TXD Workshop -Paint of Photoshop Vergeet geen backup te maken! Begin: Open IMG Tool en klik op File in je IMG Tool scherm en dan op Open. Open dan het bestand gta3.img te vinden in de directory: Grand Theft Auto: San Andreas(......./Grand Theft Auto San Andreas/Models/Gta3.IMG). Kies een gewensde texture uit (.txd). Als je die gevonden hebt klik je hem aan en druk je op je rechtermuisknop. Kies dan Extract. Sla je texture op in je gewensde map. Open dan TXD Workshop. Kies voor: Open TXD. Open jou texture die je net opgeslagen hebt met IMG Tool. Dan krijg je dit scherm. Kies nou voor: Export---> BMP Sla hem op in je gewensde map. Open vervolgens Paint of Photoshop en open je texture. Pas je texture aan en sla hem weer terug op (over de andere heen). Ga nu weer naar TXD Workshop en kies voor: Import. Open je bestand die je net hebt opgeslagen met Paint of Photoshop. Kies nu voor Save TXD. Ga nu weer terug naar IMG Tool en klik weer rechtermuisknop op je texture (.txd) Kies dan voor Replace. Zoek je texture op die je al eerder hebt opgeslagen met IMG Tool. Wanneer je hem geraplaced hebt ga je in IMG Tool naar Commands en dan Rebuild Archive. Heb een paar minuutjes de tijd. Start Grand Theft Auto: San Andreas op en test je resultaat! Deze Tutorial is gemaakt door W3sl3y. Het is niet toegestaan om zonder het te vragen deze Tutorial over te kopieeren naar een andere site. Voor vragen en reacties kan je terecht in dit topic. Bewerkt: 16 november 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Goede tut als je het nog niet wist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 Ik vind het een hele duidelijk en goede tutorial, maar als je even in de master tutorial list had gekeken had je gezien dat er al 3 andere tutorials over hetzelfde onderwerp zijn. Een, twee, drie. Toch altijd leuk om te zien zo'n tutorial . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Goed werk W3sl3y! Vooral met die plaatjes word het duidenlijk. Ga zo door Ikkes Bewerkt: 16 november 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 DMWTM30, dit is een zeer duidelijke tut, vanwege, vele mensen hierbij vast zitten, voornamelijk mensen die niet handig zijn met dit soort progamma's Mooie Tut, en zeer duidelijk uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 Ik vind het een hele duidelijk en goede tutorial, maar als je even in de master tutorial list had gekeken had je gezien dat er al 3 andere tutorials over hetzelfde onderwerp zijn. Een, twee, drie. Toch altijd leuk om te zien zo'n tutorial . Ja, ik weet het. Ik wist het al voordat ik deze Tutorial publiceerde. Alleen wist ik het nog niet toen ik het aan het maken was. Dus ik vond het zonde om zo'n tutorial te laten liggen. En... tsja... nu zijn er gewoon 4 Texture Tutorials Bedankt voor de reacties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2005 Geen gezeik over andere tutorials, gewoon hartstikke bedankt voor de moeite! Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.