Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_268542

Men is met diverse mods bezig, onder andere een grote die GTI (Grand Tani Islands) heet en waar onder andere moderator Bradley H. een grote rol in speelt. Verder kom je her en der nog wat berichten tegen over een Amsterdam Mod en een Feyenoord versie. Maar WikiGTA is geen mod, maar "gewoon" de nieuwe vergaarplaats voor kennis over alle GTA-delen. Sorry, geen mod maar wel een uniek project!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_268563
Men is met diverse mods bezig, onder andere een grote die GTI (Grand Tani Islands) heet en waar onder andere moderator Bradley H. een grote rol in speelt. Verder kom je her en der nog wat berichten tegen over een Amsterdam Mod en een Feyenoord versie. Maar WikiGTA is geen mod, maar "gewoon" de nieuwe vergaarplaats voor kennis over alle GTA-delen. Sorry, geen mod maar wel een uniek project!

ok dat snap ik nu maar die unieke WikiGTA, waar kan je die dan spelen?

Of als ik het weer verkeerd begrijp, wanneer komt ie dan op een site te staan?

Geplaatst:
comment_268567

Begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen..? :bonk:

WikiGTA is een website. Een website speel je niet, een website bekijk je. De Dikke van Dalen heeft een zeer interessante uiteenzetting over de betekenis van 'website'. Zeker een aanrader!

Geplaatst:
comment_268568

die kun je niet spelen, dat is een nieuwe mega grote walktrough over grand theft auto. ik weet niet waar jij de afgelopen maand hebt gezeten, maar iig niet op het gtaforum of gtagames.nl ;)

bekijk hier wikigta EDIT: Lantyz was me net voor..

Bewerkt: door flying dutchman

Geplaatst:
comment_268580

Voor alle duidelijkheid:

Wikigta is een website.

Die website gaat over alle gta's.

Ze geven er info over de missie's,voertuigen,... van alle gta's.

Je kan je daar niet registreren,je moet worden uitgekozen.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Over die opmerking van Lantyz moest ik even iets citeren

Wat is een website volgens de dikke van dale?

web·site (de ~)

1 plaats waar bepaalde informatie zich op het world wide web bevindt, aangeduid met URL => internetsite, site, webstek

Geplaatst:
  • Auteur
comment_268640

Ok helemaal duidelijk! bedankt voor alle info.

Jullie zullen vast wel denken: Hoe komt die mogool erop dat het een mod is???

Nou, ik d8 dat omdat er allemaal dingen als wauzies car shop enz waren.

Snap?

Geplaatst:
comment_268823

WikiGTA gebruikt het WikiMedia systeem wat idd ook gebruikt word op WikiPedia. Bij normale wiki's kan iedereen de teksten bewerken, hier echter niet. Je word uitgekozen om mee te helpen.

Overige Info:

Grand Tani Islands Website

Download database van Gtagames

WikiGTA

Vriendelijke Groeten,

Crifox

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.