Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268506 Welke auto's kan je tunen bij die tuner in San Fierro, weet de naam niet meer
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268509 Loco Low Co, zo heet hij geloof ik in Willowfield.
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268511 ^ dat is in los santos hij heeft het over ene garage in sf
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268547 Er zijn 2 tuningshops in San Fierro, 1 is onder Wang Cars en krijg je pas als je Wang Cars hebt gehaald. Bij dit kaartje vind je waar de tune shops zitten (http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops). Ik zal even vertellen hoe alle tuneshops zitten: Los Santos: - Loco Low Co - Transfender San Fierro: - Transfender - Wheel Arch Angel Las Venturas: - Transfender Op het kaartje zie je waar ze zitten, Ruurd31.. :'D
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268572 Dit is even veel typwerk maar ik zal schrijven wat je allemaal kan tunen . Kleuren. Hoods. Vents. Lampen. Uitlaten. radio-installatie. Hydralische veringen. Nitro. Velgen. Special paint. Kleuren. Dak Bumpers(spoilers) Uitlaten. Hydralische veringen. Radio-installatie. Nitro. Velgen. Special Paint. Kleuren. Uitlaten. Dakluchthappers. Spoilers. Bumpers. Radio-installatie. Nitro. Hydralische veringen. Velgen. Pff dat was wel wat werk, alles van duits naar engels dan van engels naar nederlands vertalen . En nog een foto van een getunde Sultan bij ''Wheels Arch Angels''.
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268587 Deze auto's kun je tunen bij Wheel Arch Angels. -elegy -stratum -sultan -flash -uranus -jester Dit waren ze. Bewerkt: 17 november 200519 jaren door nick
Geplaatst: 17 november 200519 jaren comment_268605 Bij Wheels Arch Angels : •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Da : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Phoe, weer zoveel typwerk mijn handen zijn eraf getypt .
Geplaatst: 18 november 200519 jaren comment_269128 ik dacht alleen maar deze : -elegy -stratum -sultan -flash maar lijkt dus niet zo Grtz , Enigma
Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287472 kun je op een wagen zonder dak (cabrio) een dak plaatsen als je tuned??
Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287495 Nee dat kan niet. Je kan er ook niet een zoeklicht opzetten . Ik hoop dat je het (overdreven)voorbeeld begrijpt. Ruurd31..
Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287498 dan bedoelen ze met "dak" spoilers enzo? Kan je wel de kleur van de velgen veranderen? op een pimp car goude vlegen zou cool zijn
Geplaatst: 28 december 200519 jaren comment_295512 Je kan met velgen veranderen, bijvoorbeeld van Rimshine naar Cutter. Spoilers zijn achter op je kofferbakklep, zo'n soort uithengsel(weet niet hoe ik het uit moet leggen). Met een dak op een Blade of Savanna doen heet dat Hardtop of Softtop.
Welke auto's kan je tunen bij die tuner in San Fierro, weet de naam niet meer