Jump to content
Geplaatst:
comment_19541

Hey ;)

Waar moet bij San Andreas beter op gelet worden? daar bedoel ik mee wat onrealistische dingen enzo :o

ik zelf vind dat er beter gelet moet worden bijvoorbeeld als je een wapen of geld van gewonde mensen inneemt, dat je er dan niet meer zo door het wapen moet heen lopen, maar het wapen echt pakken dat geld ook bij geld en andere dergelijke.

ook als je een armor aan trekt dat je hem echt aan ziet doen dan eerst zijn shirt uit en dan de armor aantrekken en daarna weer zijn trui of hemt er over heen aantrekt :lol:

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_321163

het is misschien iets stoms he maar meestal als er een filmpje is of iets ovirigs zou ik zeggen 'de handen en vingers'

die zijn altijd hetzelfde er zit nooit een gaattje tussen de vingers en als ze iets vastpakken lijkt het ene beetje of het er tussen door zou vallen.

en dat als je uitstapt dat je uitlaat dan stopt met lucht uitblazen...oh ja en nog iets vets misschien dat je lachgas hebt lekker hard rijden.

Geplaatst:
comment_321164
het is misschien iets stoms he maar meestal als er een filmpje is of iets ovirigs zou ik zeggen 'de handen en vingers'

die zijn altijd hetzelfde er zit nooit een gaattje tussen de vingers en als ze iets vastpakken lijkt het ene beetje of het er tussen door zou vallen.

als ze dat moeten doen ... moet je wel een HELE snelle pc hebben ! !

@ Topic ... Autovelgen ;P

Geplaatst:
comment_322755

ik vind dat ze meer gedetaileerd moete zijn bij de gebouwe bijvoorbeeld je vlieg met een vliegtuig tegu een flat dat er dan ook een gat in die flat komt :bier: en dan bijv. als je het spel laadt dat de flats wir heel zijn :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.