Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19559 ok ik denk dat het wel duidelijk is,de gene die de vraag juist heeft stelt de volgende enzoverder je typt enkel het antwoord als je ook een nieuwe vraag hebt,typ ook altijd de vraag nummer erbij zoals dit: Vraag nr.1: Wie moet je wegbrengen in de eerste missie van het spel?
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19831 die man was volgus mij van franse afkomst(hij noemt tommy ook een amerikaanse sukkel) Dat is geloof ik correct ja, dus nu moet Joep de vraag stellen.
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren Auteur comment_19845 ik zal al een volgende vraag stellen vraagje nr 6 welke auto's staan op de DERDE lijst van sunshine auto's Bewerkt: 10 augustus 200420 jaren door ironfist99
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19849 De; Voodoo Cuban Hermes Caddy Baggage Mr Whoopee Pizza Boy Vraag 7;een moeilijke, Wat zegt een van die gasten van Love Fist helemaal als laatste in die Limo? (als je hun gered hebt van die bom) Hij is best wel flauw! :lol: <_<
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19850 stinger comet banshee cheetah phoenix dat was het edit: die van jouw is fout melchior...dat is de 4e lijst wat jij hebt
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren Auteur comment_19851 rambo is juist rambo verzint dan ook de nieuwe vraag neem ik aan? en melchior,jouw vraag is denk ik TE moeilijk
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19853 ehm eens ff kijken...hoe heet de 1e missie bij de filmstudio's???
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren Auteur comment_19854 Recruitment Drive hoeveel geld krijg je voor de missie "Hit the Courier" van printing works?
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20080 Vraag 7;een moeilijke,Wat zegt een van die gasten van Love Fist helemaal als laatste in die Limo? (als je hun gered hebt van die bom) Hij is best wel flauw! :lol: <_< Tommy, man, nice one. Rock and roll, man. Ain't we got a gig to go to? A racket to make? Groupies to abuse? LOVE FIST! Have you finished with that bottle? Wat moet je doen in de missie: Hog Tied? Je moet de gestolen bike van Big Mitch Baker terughalen (vanachter de downtown ammuniation). Volgende Vraag: Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bewerkt: 12 augustus 200420 jaren door patrickw
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20108 Volgende Vraag:Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bij haar apartement (vice point)
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren Auteur comment_20127 ik zal al een volgende vraag stellen waar speelt de missie "Four Iron" zich af?
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20132 Volgende Vraag:Waar moet je Mercedes ophalen in de missie "Recruitement Drive" ? Bij haar apartement (vice point) neej bij de pizzatent in downtown :lol:
ok ik denk dat het wel duidelijk is,de gene die de vraag juist heeft stelt de volgende enzoverder
je typt enkel het antwoord als je ook een nieuwe vraag hebt,typ ook altijd de vraag nummer erbij zoals dit:
Vraag nr.1:
Wie moet je wegbrengen in de eerste missie van het spel?