Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19559 ok ik denk dat het wel duidelijk is,de gene die de vraag juist heeft stelt de volgende enzoverder je typt enkel het antwoord als je ook een nieuwe vraag hebt,typ ook altijd de vraag nummer erbij zoals dit: Vraag nr.1: Wie moet je wegbrengen in de eerste missie van het spel?
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20675 colonel diaz die ken ik niet als je gonzales bedoelt dan is het een kettingzaag
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20716 colonel diaz die ken ik niet als je gonzales bedoelt dan is het een kettingzaag Ah, ja beetje vraag, ja ik bedoelde die Gonzalez, ik speel het nog niet zo lang, ik haalde Diaz,Cortez en Gonzalez door elkaar <_< ... Maar goed, het was juist!
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20734 wie spreekt de stem van tommy uit vice city in? :lol:
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20738 Ray Liotta! (die van o.a. Goodfellas) Dezelfde soort vraag, alleen anders gesteld! Voor welk personage spreekt Burt Reynolds (bekend van o.a. Smokey and the Bandit) in VC zijn stem in?
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20793 Ray Liotta! (die van o.a. Goodfellas)Dezelfde soort vraag, alleen anders gesteld! Voor welk personage spreekt Burt Reynolds (bekend van o.a. Smokey and the Bandit) in VC zijn stem in? dikke tuub man :lol: hoe kom je daar nouw 8ter....kom man ff een normale vraag
Geplaatst: 15 augustus 200420 jaren comment_20801 Ooit wel eens van handleiding lezen gehoord? :lol: <_< (Nu heb ik de oplossing eigenlijk al te makkelijk gemaakt!)
Geplaatst: 18 augustus 200420 jaren comment_21087 ik zou het niet weten mijn broertje heeft de handleiding in de kachel gegooit omdat hij graag met vuur speelt maar bij de aftititeling staat het ook
Geplaatst: 15 september 200420 jaren Auteur comment_28125 stil topic geworden: NeXt RoUnd Welke arm verliest phil cassedy? Bewerkt: 15 september 200420 jaren door ironfist99
ok ik denk dat het wel duidelijk is,de gene die de vraag juist heeft stelt de volgende enzoverder
je typt enkel het antwoord als je ook een nieuwe vraag hebt,typ ook altijd de vraag nummer erbij zoals dit:
Vraag nr.1:
Wie moet je wegbrengen in de eerste missie van het spel?