Geplaatst: 19 november 200519 jaren comment_269473 Show hier al je pictunings hier is de mijne. Heb er aan gedaan. -Deurklinken weggehaalt -Tankdop weggehaalt -Nieuwe velgen -Andere kleur Alleen de deurklinken en tankdop zijn niet mooi geworden. Pictuned : Klik Getuned Orgineel : Klik Orgineel Bewerkt: 19 november 200519 jaren door The Mafia
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270196 Zo bijzonder vind ik hem niet want er is bijna niets aan gedaan. Maar wat eraan gedaan is is wel mooi gedaan, vooral de velgen. Maar ik heb nog een tip, je hebt klinken en tankdop weggehaald. Haal dan ook die spleet weg van de deuren dan is het nog mooier(vind ik). Ik geef je een 8.5. Bewerkt: 20 november 200519 jaren door Giorgo
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270200 Ik vind ook dat er niet veel aan gedaan is (al kan ik het zelf niet :$ ). Het is wel mooi gedaan, maar soms wel een beetje rimpelig, als je begrijpt wat ik bedoel. En de tekst "The Mafia" vind ik er niet mooi op staan. De wielen zijn wel mooi getuned. De computer geeft aan dat ik er een 7.5 voor moet geven, dus doe ik dat maar...
Geplaatst: 20 november 200519 jaren Auteur comment_270512 Kan iemand de topic titel aanpassen naar : Mijn pictunings Ik maak er nog een edit mijn post. Bewerkt: 20 november 200519 jaren door The Mafia
Show hier al je pictunings hier is de mijne.
Heb er aan gedaan.
-Deurklinken weggehaalt
-Tankdop weggehaalt
-Nieuwe velgen
-Andere kleur
Alleen de deurklinken en tankdop zijn niet mooi geworden.
Pictuned :
Klik Getuned
Orgineel :
Klik Orgineel
Bewerkt: door The Mafia