Het vliegtuig heeft 2 motoren die je op afstand bestuurt. Als je naar links wilt gaat de linker motor uit waardoor en als je naar rechts wilt gaat de rechter motor uit.
Dit is een vliegtuigje voor beginners, maar je moet wel je hoofd erbij houden bij het landen en bij het opzetten van het vliegtuigje. (het vliegtuigje is bijna kant en klaar uit de doos, montage is ongeveer 5 min).
+ punten
Hij is best groot: ongeveer 1,3 meter zowel in de breete als in de lengte.
Hij kan 250 meter hoog vliegen, en ruim 1 km ver.
Je verliest eerder het zicht dan het control
Erg stabiel.
Je krijgt er veel reserve spullen bij.
Reserve onderdelen zijn zeer goedkoop. (niet duurder als 30 €)
Goed voor beginners.
Beschikbaar in 2 kleuren (rood en geel)
Hij kan ook van de grond opstijgen, maar het is aan te raden hem gewoon te gooien.
- punten
Hij is best groot: ongeveer 1,3 meter zowel in de breete als in de lengte.
bij veel wind komt het toestel soms in naarre situaties.
De vleugel is gemaakt van heel licht kunstof wat snel breekt als je verkeert land of tegen een boom aan vliegt.
Mijn vliegtuig is tijdenlijk kapot, ik ben tegen een hoogspaningskabel aangevolgen bij het landen, toen is de staart afgebroken en verloor ik het control. Ik ga hem in maart weer repareren dan is de wind ook weer wat minder.
Een zeer leuke hobby, je moet er wel wat geld voor over hebben. Het is ook leuk om het mensen te laten zien, het is immers niet gewoon een RC wagentje . En duur kun je het niet echt noemen vindt ik zelf.
Lijst van verschillende onderdelen, en de prijs (spanje):
Ik heb deze zomer een Falcon RC airplane gekocht:
Hij was ongeveer 80€.
Het vliegtuig heeft 2 motoren die je op afstand bestuurt. Als je naar links wilt gaat de linker motor uit waardoor en als je naar rechts wilt gaat de rechter motor uit.
Dit is een vliegtuigje voor beginners, maar je moet wel je hoofd erbij houden bij het landen en bij het opzetten van het vliegtuigje. (het vliegtuigje is bijna kant en klaar uit de doos, montage is ongeveer 5 min).
+ punten
- punten
Mijn vliegtuig is tijdenlijk kapot, ik ben tegen een hoogspaningskabel aangevolgen bij het landen, toen is de staart afgebroken en verloor ik het control. Ik ga hem in maart weer repareren dan is de wind ook weer wat minder.
Een zeer leuke hobby, je moet er wel wat geld voor over hebben. Het is ook leuk om het mensen te laten zien, het is immers niet gewoon een RC wagentje
. En duur kun je het niet echt noemen vindt ik zelf.
Lijst van verschillende onderdelen, en de prijs (spanje):
Ik geef dit produkt een
7.7/10
-------------------------
Bradley H.