Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270312 Hallo iedereen Ik zou graag een site willen maken met downloads enzo erop! Maar zou niet weten hoe?het liefst gratis natuurlijk:-) Greetz Blackpearl11
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270341 Als je nog een beginner bent raad ik Freewebs aan. Als je iets meer gevorderd bent kan je ook Geocities proberen. En als je echt goed begint te worden, kan je hem zelf schrijven en zelf uppen en daarmee raad ik Wyger aan. Veel suc6 !!
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270467 Hier zijn ook nog een paar sites die gratis zijn, maar ik denk niet dat je site dan serieus wordt genomen... klik klik klik klik klik klik
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270472 Ikzelf gebruik ook wyger , en vooral als je downloads wilt plaatsen , want dan kun je meerdere accounts aanmaken... Ik maak de sites met ofwel DreamweaverMX (macromedia product) of Frontpage (zat bij een office versie) ofwel kladblok Als je beginner bent zou ik toch kiezen voor wyger in combinatie met Frontpage
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270475 Als je echt een goede beginners site wilt met html ga dan naar Geocities
Hallo iedereen
Ik zou graag een site willen maken met downloads enzo erop!
Maar zou niet weten hoe?het liefst gratis natuurlijk:-)
Greetz Blackpearl11