November 20, 200520 yr Hey, ik was net even op mijn Msn aan het klooien, totdat ik dit probeerde: Rechtermuisknop op de groepsnaam, en dan wijzigen. Zet er een van deze code's voor: ·$0 = wit ·$1 = zwart ·$2 = donkerblauw ·$3 = donkergroen ·$4 = Rood ·$5 = Bruin ·$6 = donkerpaars ·$7 = Oranje ·$8 = Geel ·$9 = Groen ·$10 = blauw/groen ·$11 = lichtblauw ·$12 = blauw ·$13 = Paars ·$14 = Donkergrijs ·$15 = lichtgrijs Druk op Enter. En dit is het resultaat: By DaddyPimp
November 20, 200520 yr Goed gevonden,ik wist dit nog niet,ik ga het meteen uitproberen EDIT:Het werkt niet Edited November 20, 200520 yr by gtafan1221
November 20, 200520 yr Leuk gevonden Daddypimp, dit maakt me MSN wat vrolijker . @gtafan, wees er zeker van dat je deze '·' er ook voor hebt gezet! En misschien ligt het aan welke msn je hebt. Edited November 20, 200520 yr by Jorge_F
November 20, 200520 yr Je hebt er inderdaad msn plus voor nodig. Ik heb het getest zonder die erop en toen lukte het hier ook niet. Bewijsje: Edited November 20, 200520 yr by Dizzee
November 21, 200520 yr Erg leuk gevonden ga het als ik thuis kom meteen testen. GizmO Edited November 21, 200520 yr by ~> GizmO <~
November 22, 200520 yr Bij mij doet hij het, je met wel msn plus hebben he. Maar ik groepeer mijn contactpersonen liever niet, zet ze gewoon in groepen van offline en online. Toch leuk bedacht.
November 22, 200520 yr Het werkt bij mij wel maar ik heb het liever zo dat je geen groeppen hebt maar Offline/Online/Mobile dat vind ik fijner
November 22, 200520 yr Jammer dat je groep dan omhoog gaat. maar wel erg leuk gevonden (het werkt bij mij dus) GizmO
December 11, 200520 yr Misschien een bump maar hier nog een paar effecten: ·# Wordt dikgedrukt ·@ Wordt onderstreept ·& Wordt schuin En dan kun je natuurlijk ook mengen. ·#·& wordt dan dik en schuin. Enzovoorts... Edited December 11, 200520 yr by flitskikker
December 13, 200520 yr Heb je geen msn plus zie je allerlei rare tekens Maarja, moeten ze maar ff gratis msn plus down'en Ps Ik groepeer mij contactpersonen wel maar ik stel het toch in op offline/online is best handig
Hey,
ik was net even op mijn Msn aan het klooien, totdat ik dit probeerde:
Rechtermuisknop op de groepsnaam, en dan wijzigen.
Zet er een van deze code's voor:
·$0 = wit
·$1 = zwart
·$2 = donkerblauw
·$3 = donkergroen
·$4 = Rood
·$5 = Bruin
·$6 = donkerpaars
·$7 = Oranje
·$8 = Geel
·$9 = Groen
·$10 = blauw/groen
·$11 = lichtblauw
·$12 = blauw
·$13 = Paars
·$14 = Donkergrijs
·$15 = lichtgrijs
Druk op Enter.
En dit is het resultaat:
By DaddyPimp