Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

deurtje

ik zat even op mijn manier(dus allemaal deuken in de auto enz.) te rijden in lv en toen ging mijn deur open :) (het was de rechter deur dus ik kon hem niet dicht krijgen :duh: )toen reed ik langs de stoep(een beetje teveel op de stoep) en toen knalde mijn deur tegen een voetganger aan :D hij vloog wel 10 meter naar voren! :puh::bier::klap:

Featured Replies

ik zat even op mijn manier(dus allemaal deuken in de auto enz.) te rijden in lv en toen ging mijn deur open :) (het was de rechter deur dus ik kon hem niet dicht krijgen :duh: )toen reed ik langs de stoep(een beetje teveel op de stoep) en toen knalde mijn deur tegen een voetganger aan :D hij vloog wel 10 meter naar voren! :puh::bier::klap:

Dat een deur openvliegt is normaal. Het gebeurd altijd als je auto goed kapot is. Maar dat de deur een voetganger onderschept en wegslaat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is namelijk zo dat de je door een open deur heen kan.

Dat is een (clipping-)bug.

Weet je zeker dat je de voorbijganger met de deur raakte, en niet met je auto zelf?

dacht ik ook altijd maar het is gewoon je car

Waarschijnlijk zal het wel niet de deur geweest zijn nee...

Zoals al gezegd werd, lopen mensen er gewoon doorheen, en ook als je met CJ tegen een deur aanloopt, zal hij er vrolijk dwars doorheen lopen...

En dat mensen zo ver weg vliegen, kan heel normaal zijn... RIjdt maar eens heel hard met je auto tegen een voetganger aan, je zult nu zien dat deze zeer hoog in de lucht vliegt ;)

Dus waarschijnlijk was het toeval, of heb je het vanuit een andere hoek gezien, waardoor het leek alsof het de deur was die tegen de voetganger aankwam?

Wow! Apart :?

ze vliege bij mij altijd door de deur heb je hem niet geschept ofzow??

Greetz GB :cya::sigaar:

• Author

ik denk dat ik hem dan heb geschept :$ maar het leek wel erg veel dat de deur er tegen aan kwam :duh::engel: