Jump to content
Geplaatst:
comment_270702

wie heeft de moeder van cj vermoord zeg het ff ik heb net de laatste missie gedaan en weet het nog niet :ch: en als je het niet wil verrade voor andere stuur dan ff een berichtje naar mijn prive box zodat andere die het niet wille weten het ook niet te weten komen :D

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_302043

Big Smoke & Ryder zaten bij de Ballas.

De Ballas hebben het gedaan (wie anders?). Ryder zegt in zo'n missie aan 't begin, Drive-Tru ofzo, dat ze mensen een Green Sabre het hebben zien doen. :Y

Greetings

GTA Gangster

Geplaatst:
comment_303077

Wat maakt het nu uit welke kleur die sabre heeft? voor hetzelfde geld was het een gele.

Ik hoorde C.J. duidelijk zeggen (heb de subs gelezen :puh:) 'that's the motherfucking green sabre' maar er zijn tog nog andere sabres. Voor hetzelfde geld had ik er gisteren een gestolen op straat (in SA he ;))

En als die Ballas echt slim zouden zijn zouden ze hun auto laten resprayen T_T;

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_319043

Ja, dat staat op de dvd die bij de soundtrack van San Andreas zit. Merk ook op dat je in een trailer van Gammo ook een stukje van de drive by op CJ's moeder voorgeschoteld krijgt.

Geplaatst:
comment_319080

in die missie dat je eindelijk naar Sf mag (the green sabre) zie je zo dat ryder en big smoke naar buiten komen en dn iets verder in dat filmpje komt hij der achter dat zij hem verraden hebben en dan roept hij MOM .. dus waarschijnlijk is zij vermoord door dat ze ergens mee is genomen door die 2 en daarna is ''ge-drive-byed (ofzo :puh:)

greetz René

Geplaatst:
comment_319096

neneen van al die verhalen klopt niks

ik zal ff snel uitlegen en filmpje

in het begin van het spel word cj gebeld door sweet hij zegt dat cj moeder is vermoord.

door een drive by er zaten ballas in de autos ze wouden eindelijk sweet omlegen maar dat is mislukt en rakte de moeder

carl gaat trug naar losantos voor de beraafenis van zijn moeder

in de laatse misies van ls zie je hoe ryder en big smoke

en de tenpeny en nog zon agent

en paar ballas

de greeen sabra naar buiten brengen

ze wouden volgens mij nog een drive by doen maar dan met ryder en smoke er in kijk op de voorkant van het hoesje

maar daar was het al te laat voor

hier een filmpje hoe ze de drive by doen

als de site niet werk ff zeggen 8)

http://www.gammotv.nl/streams.php?q=gta

oja vergeten het is het eerste filmpje ze laten van ale gta,s wat zien bijna op het eind zie je het

Bewerkt: door gta 88

Geplaatst:
comment_319456

Ryder en Big Smoke zijn bij de Ballas gegaan voor het geld niets meer en niets minder. Dat kun je ook wel in die missie zien waar je Big Smoke moet neer schieten. Ik weet niet meer welke dat is, want het is al een hele tijd geleden dat ik die missie gedaan heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.