Geplaatst: 21 november 200519 jaren comment_270846 In dit topic kun je terecht met vragen over de awards. Offtopic posts zullen worden verwijderd.
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271570 -Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing. Krijg je dan een eigen sub-forum ofzo?
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271584 -Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing. Krijg je dan een eigen sub-forum ofzo? Nee, dat gaan we niet doen. Dat werkt niet. Een eigen subfora voor 1 persoon doen we niet.
Geplaatst: 22 november 200519 jaren Auteur comment_271599 -Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing. Krijg je dan een eigen sub-forum ofzo? Er staat toch dat het een verrassing is, waarom denk je dat we je dat nu dan al zouden gaan vertellen We maken dit pas bij de prijsuitreiking bekend, dus verdere vragen hierover zijn zinloos. Je mag niet stemmen op Admins staat in de regels, maar met modden vind ik dit iets anders. We kunnen er gewoon niet omheen dat Patrick de beste scripter is. Dank je, maar toch ga ik die award niet winnen.
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271909 Misschien meer een suggestie dan een vraag, maar is het misschien verstandig om boven het nominatie-topic de namen van alle personen te zetten waarop níét gestemd mag worden?
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271940 Misschien meer een suggestie dan een vraag, maar is het misschien verstandig om boven het nominatie-topic de namen van alle personen te zetten waarop níét gestemd mag worden? Nou, ik denk dat de meeste wel weten wie de admins zijn en wie onze enige g-mod is. Anders kunnen ze denk ik wel de moeite doen om even te kijken... Nu het er toch over gaat: NIET STEMMEN OP: *Joriz *Lantyz *PatrickW *Marius *Mazzeltje
Geplaatst: 22 november 200519 jaren comment_271954 Bedankt voor de tip Baffie en Gunslinger. Ik heb even wat berichten aangepast. Zoals jullie misschien al hebben gezien. Ik hoop dat het nu duidelijk is.
Geplaatst: 24 november 200519 jaren comment_272908 Mogen de admins en de G-mods ook op de leden stemmen?
Geplaatst: 24 november 200519 jaren Auteur comment_272916 Mogen de admins en de G-mods ook op de leden stemmen? Als ze dat willen, dan mag dat.
Geplaatst: 26 november 200519 jaren comment_274191 Wordt met "Behulpzaamste lid" bedoelt dat het alleen een lid moet zijn of mag het ook een persoon zijn met een hogere rang. Dit vraag ik omdat ik bij die categorie nogal veel mensen zie die mensen nomineren die geen lid zijn.
Geplaatst: 26 november 200519 jaren comment_274192 Wordt met "Behulpzaamste lid" bedoelt dat het alleen een lid moet zijn of mag het ook een persoon zijn met een hogere rang. Dit vraag ik omdat ik bij die categorie nogal veel mensen zie die mensen nomineren die geen lid zijn. Lid is volgens mij gewoon Superleden, Megaleden en leden samen.
Geplaatst: 26 november 200519 jaren comment_274204 En Moderator's toch? Of mag je op die ook al niet stemmen?
Geplaatst: 26 november 200519 jaren comment_274215 Lid is toch gewoon de eerste rang, de normale dus gewoon de groep leden? Want super leden, mega leden, en moderators moeten apart ingevult worden.
Geplaatst: 26 november 200519 jaren comment_274223 Een lid is iemand die zich hier geregistreerd heeft, dus je hebt vrije keus om iedereen in te vullen, behalve admins + gmods.
Geplaatst: 26 november 200519 jaren Auteur comment_274884 Inderdaad, met lid wordt in de meeste categorieen bedoeld: Iedereen die hier geregistreerd is (muv gmods en admin). In deze categorien mogen dus ook gewoon Super en megaleden en moderators worden genomineerd. Behalve in de categorie : Beste Normaal Lid. Hierbij gaat het alleen om de leden die niet tot de Superleden of hoger behoren.
Geplaatst: 27 november 200519 jaren comment_275314 Stel je voor ik kies Pietsnot voor beste normale lid maar een paar dage later word hij op eens super lid wat dan?
In dit topic kun je terecht met vragen over de awards.
Offtopic posts zullen worden verwijderd.