Jump to content
Geplaatst:
comment_270848

ik had een vraag wie kan een runner 180er maken met een programma..?

ik zie wel een piaggio nrg maar zou ook best wel vet zijn om op een snelle runner te kunnen crossen :puh:

maar ik hoor het wel ik hoop dat iemand dat lukt en kan maken :puh::)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_271535

Ik denk dat je het best op internet ff kan zoeken.

Er is al heel veel gemaakt dus er zit vast wel iets tussen.

Probeer google daar vind je heel veel mee.

Succes :sigaar:

GizmO :bier:

Geplaatst:
comment_271545

een 180cc heb je ook maar van dhc maar jah een 180ger heeft een innerlijk van een motor met een 180 cc en uiterlijk van een scooter :cya::cya:

hij moet dus super hard gaan

Bewerkt: door mppdabest

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_281747

Ik zocht zelf ook een Runner, maar wat ~> GizmO <~ zei is niet helemaal waar, het enige wat je vind is die NRG en die Suzuki Adress. Momenteel heb ik die Suzuki erin zonder stikkers en pizzabak, en zelf beetje omgebouwd tot een Zip. Maar als iemand nog andere scooters weet of een Runner kan maken, graag _O_

  • 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_518024

bedankt man maar vraagie als ik hem download in welke map moet ik hem zette om hem in het spel te laten doen? en oja als die er een maal is zit ken je hem dan nog altijd er uit halen?

Bewerkt: door el-toro

Geplaatst:
comment_518056

In de download zit een rar bestandje. Deze moet je uitpakken met Winrar. Vervolgens komen er weer wat andere bestandjes uit het rar bestand, namelijk een dff file, een txd file en overige bestanden zoals de readme. Je moet de dff en de txd in het GTA3.img bestand vervangen. Daarvoor vind je hier een goede tutorial. Verder staan er in de readme nog de volgende dingen:

Handling:

MOPED 350.0 119.6 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 5 190.0 60.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.05 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Dit is een regel data die je moet vervangen in de handling.cfg (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data). Klik met je rectermuisknop op dit bestand en kies ''openen met''. Vervolgens kies je ''het programma uit een lijst selecteren''. Uit de lijst die je voorgeschoteld krijgt kies je kladblok. Nu zie je allerlei gestallen en namen voor je. Druk op Control+F om te zoeken naar ''MOPED''. Bij het resultaat dat je krijgt selecteer je de hele lijn, en vervang je deze door de lijn in de quote. Ga naar bestand, opslaan het sluit kladblok.

Hetzelfde geld voor deze lijn uit het readme bestand:

Carcols:

faggio, 25,2, 6,25, 1,6, 86,1, 126,1, 115,1, 39,6, 3,1, 25,3

Open dit keer het bestand carols.dat (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data) met kladblok en zoek naar ''faggio''. Bij het resultaat verwijder je weer de hele lijn en vervang je deze door de lijn in de quote. Ga weer naar bestand, opslaan en start het spel op. Veel succes! ;)

Geplaatst:
comment_518080

hmmm kben net zo slim in pc's enz.. maar kga het proberen bedankt nog :klap:

edit: kan iemand me gewoon helemaal uit leggen stap voor stap wat ik moet doen en wat voor progamma's ik nodig heb.. please... _O_

Bewerkt: door el-toro

Geplaatst:
comment_518137

Veel beter dan dit kan het niet uitgelegd worden. De tutorial die ik je heb gegeven is duidelijk genoeg en wat ik hiervoor zei kan ook niet veel duidelijker. Als je nou vertelt wat je niet begrijpt, wil ik je wel weer verder proberen te helpen ;)

Geplaatst:
comment_518178

hmmm waar moet ik openen met zien staan? ik zie dat nie staan... :?

en wat je als eerst zeg moet je dat ook doen? en door wat moet ik dat vervangen..

Bewerkt: door el-toro

Geplaatst:
comment_518184

Kijk, het principe is dat je een model bestand hebt (het .dff bestand) waarin de gegevens staan hoe de scooter eruit ziet qwa vormen. En je hebt een texture bestand (het .txd bestand) waarin alle textures staan. Textures zijn de plaatjes die op een model zitten, zoals bijvoorbeeld op die scooter het logo en die text. Jij wilt een andere scooter vorm en op die vorm moeten andere plaatjes op zitten. Je moet dus de orginele vorm en textures van de SA scooter vervangen (overschrijven) met de bestanden die in het gedownloade rar bestandje zitten. Hiervoor moet je de gta3.img (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) openen met de IMG-Tool 2. Wat je verder moet doen hiermee staat, zoals ik al gezegd had, uitgelegd in DEZE tutorial.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.