Jump to content
Geplaatst:
comment_270974

ik kon er geen topic over vinden missrien kijk ik niet goed maar als je some met je camers die het beste kan inzoemen nar mensen in hun autos kijken kan je zien dan bij sommige een raam open staat en dan zijn arm erop leunt moet je maar eens kijken je kan ze op vele plaatsen vinden

Featured Replies

Geplaatst:
comment_270983

Ja, dit zie je wanneer auto's voor het stoplicht staan te wachten en het nogal warm is.

ik kon er geen topic over vinden

Ja, zo bijzonder vind ik het ook niet.

Al helemaal niet om er een topic over te openen maar dat is jou keuze.

Geplaatst:
comment_271861

Ja dit had ik al langer opgemerkt.

Ik schiet altijd met een Sniper op hun arm, dan trekken ze hun arm weg. :Y .

Maar ja ik vind het spijtig dat C.J. het niet kan doen.

Als je dan kon roken en dan je arm buiten 8) ...

Geplaatst:
comment_272199

Maar ja ik vind het spijtig dat C.J. het niet kan doen.

Jah, inderdaad spijtig maar, je kan het CJ wel zien doen.

Want tijdens de missie Cesar Vialpando met je de lowrider achteruit de garage inrijden, als je dan goed kijkt naar CJ zie je hem dat ook wel doen (bij mij op de PS2 dan..)

Geplaatst:
comment_272212
Zo zijn er nog meer kleine details verstopt. :) Kijk maar eens goed naar de mond van mensen die voor een rood stoplicht staan. Je ziet dan dat ze (kauwgom) kauwen.

Opzich wel grappig gemaakt, die kleine dingen. ;)

Dat heb ik nog nooit gezien.Maar zie je dan al de tanden of alleen dat hun mond beweegt?

Geplaatst:
comment_276323

Zo zijn er nog meer kleine details verstopt. :) Kijk maar eens goed naar de mond van mensen die voor een rood stoplicht staan. Je ziet dan dat ze (kauwgom) kauwen.

Opzich wel grappig gemaakt, die kleine dingen. ;)

Dat heb ik nog nooit gezien.Maar zie je dan al de tanden of alleen dat hun mond beweegt?

Je ziet alleen hun mod bewegen, maar het is denk ik niet kauwgom. Gewoon een snel gemaakte animatie, zodat het niet van die stijfe poppen zijn. :puh:

Geplaatst:
comment_276519

als je dan keihard aan het racen bent, met de handrem helemaal schuin en driftend door de bocht. en dan zit-ie nog met één hand te sturen. ;) ook als je hard crasht zit-ie nog gewoon stil en met één hand aan het stuur. best wel grappig eigenlijk als je erop let.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.