Jump to content
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 133.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_237656

ik heb een ideetje :D

is het mogelijk om bijvoorbeld de bullet te verplaatsen met een hydra zodat de bullet kan vliegen en de eigenschappen heeft van een hydra?

Mischien kan iemand dit maken?

Geplaatst:
comment_239237

Kan iemand een camera-zicht maken dat je in de auto zit en kan door de ruit kan kijken en het stuur zien (voor SA ) Als iemand dit maakt zou ik dat geweldig vinden :Y

Geplaatst:
comment_240052

Hey kan er hier iemand voor mij de Escalade monstertruck maken aub ik ben nog op zoek naar dat blu prints gedoe ;) als ik ze heb geef ik ze meteen aan de gene die hem wilt maken.

Bewerkt: door meetlat

Geplaatst:
comment_245172
Hey kan er hier iemand voor mij de Escalade monstertruck maken aub ik ben nog op zoek naar dat blu prints gedoe  ;)  als ik ze heb geef ik ze meteen aan de gene die hem wilt maken.

Ik wil het wel proberen, een Escalade truck maken :'D .

@Gtafan1221

Volgens mij is er al zo iets.. :clown:

Edit:

Ik maak er Chevrolet van :sigaar: .

Edit 2:

Het wil niet echt lukken.. :N

Bewerkt: door Bassie_94

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_253089

kan er iemand bij sunshine auto's 2-3 verdiepen bijbouwen ??? en die ook texturen ? thx maak aub een leuk logo : D&W Tuning

de bestands namen zijn :

voor het gebouw:

hav_car_show_out2.dff

hav_car_show_out.dff

hav_car_show_int.dff

textures:

air_carshow.txd

lh_garagebits.txd

lhrooft.txd

hai_carshowint.txd

lhbillbrd.txd

wglass.txd

btw: ik heb het vorig logo bijgevoegd :engel:

kan je dan ook een read me toevoegen ? :puh::engel:

[EDIT]en ook de col maken enz. :D[/EDIT]

edit2: this vice city btw :)

bedankt op voorhand

-DaBeast 8);)

Bewerkt: door dabeast

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.