Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 134.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_711326
jongens ik heb die black pearl skin echt heel hard nodig een paar jongens gaan me in elkaar slaan als ik ze die mod niet geef

Wie zijn die leuke jongens van je en waarom gaan ze je in elkaar slaan?

Btw, ik ga je nu lekker leuk nieuws geven, die mod van jou bestaat niet :7.

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_711354

euhm dit is het modding request topic als hij er uberhaupt was zou ik het in het topicje hieronder zetten "ik zoek een mod" als hij er echt niet is MAAK HEM DAN

Geplaatst:
comment_711374

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, maar ik weet niet of ik in het goede topic zit :7

Bestaat er een mod dat je een persoon (in VC) achter je aan kan laten lopen? Zoals je bijvoorbeeld aan het eind van de missie Death Row Lance achter je aan hebt lopen.

Alvast bedankt,

David

Bewerkt: door ...:::David:::...

Geplaatst:
comment_711646
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, maar ik weet niet of ik in het goede topic zit :7

Bestaat er een mod dat je een persoon (in VC) achter je aan kan laten lopen? Zoals je bijvoorbeeld aan het eind van de missie Death Row Lance achter je aan hebt lopen.

Alvast bedankt,

David

Dat kan je wel als je hem helemaal 100% hebt uitgespeeld kan je in de vercetti estate in het kleine kamertje onderaan de trap een stel bodyguards huren

Geplaatst:
comment_714594

Hmm... Ik kan zelf niet carmoddelen, maa rjke kan dit beter posten in mod aanvragen, BTW Er zijn hier inet veel mensen die kunnen carmodden. Het beste is om het zelf te leren. De Master Tutorial Listgaat je hier zeker meehelpen. Anders kan je ook nog altijd het topic Ik Wil Leren Modden van Wauzie eens lezen.

Veel plezier!

Rivel

Geplaatst:
comment_722861

kan iemand mij helpen ik cind dat hotdog busje leuk maar kan iemand die worst er af halen alsjeblieft!!!!! :D staat zo stom oja en zorgen dat je er zelf achter in kan gaan staan :D kleur editten zou ook leuk zijn met voorkeur een zelfde kleur maar zonder letters er op ,thnx jesse :cya:

Geplaatst:
comment_722874
kan iemand mij helpen ik cind dat hotdog busje leuk maar kan iemand die worst er af halen alsjeblieft!!!!! :D staat zo stom oja en zorgen dat je er zelf achter in kan gaan staan :D kleur editten zou ook leuk zijn met voorkeur een zelfde kleur maar zonder letters er op ,thnx jesse :cya:

Hmmm, ik kan wel ervoor zorgen dat je erin kan.

En die GIGANTISCHE worst eraf halen!!!!

Geplaatst:
comment_727942

Hallo

Aangezien ik helemaal weg ben van de :Y Peugeot 205 Cabriolet :Y zou ik deze willen laten verschijnen in GTA SA.

Ik heb heel het net al afgezocht maar vinden doe ik hem niet.

De auto zelf modden is niets voor mij dus zoek ik een behulpzame GTA modder die deze auto in elkaar zou kunnen steken. Liefst een witte met open kap. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Greetz

SA freak

PS:hier een kleine foto

post-66893-1183886307.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.