Jump to content
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 133.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1006690

zouw iemand een mod voor me weillen maken voor de ramen open en dicht te kunnen doen met een knopje? al heel erg bedankt alvast

ps: wil dit niet lukken maak dan maar een special susuki vitara jlx mod van :Y

Geplaatst:
comment_1006780

Een Nederlandse:

Volvo V70 (KLPD) police Rancher

Volkswagen Golf (politie Amstelland) police (san fierro)

Opel Vectra model 2006 (politie Hollands Midden) police (las venturas)

Mercedes Benz C (politie haaglanden) police (los santos)

Bolkow B105 (KLPD) police Maverick

AT zwarte mercedes benz C FBI Ranger

Als iemand iets nederlands heeft wat te downloaden valt, aub effe een PB sturen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1023142
Ik wil graag een radio voor sa als je loopt,

want dan luister ik net zo'n leuk nummer,

lig ik op zijn kop! :duh:

klikoe

Volgens mij zat er zo'n functie in 'the broken mod'. Ik zal nog wel eens kijken....

Geplaatst:
comment_1026475

Ik heb een serieuze aanvraag. Het gaat om een serieus project, niet zomaar een opwelling. :)

Ik heb laatst een mod voor een Mercedes Benz Actros trekker gedownload. (Klik). Van de auteur heb ik schriftelijk toestemming gekregen om de skin aan te passen voor eigen gebruik.

Nu wil ik dus de skin van het transportbedrijf waar ik mijn geld verdien in de vakanties en weekenden ^_^ op deze truck hebben. Het is niet zo heel moeilijk. Het gaat vooral om de kleur van de lak aanpassen. (Dat gaat zoiezo al in Carcols) en wat belettering erop. Ik kan foto's van details maken als het nodig is. Maar hier wil ik nog niet aan beginnen voordat iemand hier serieus op in gaat. Ik hoop dat iemand deze aanvraag voor mij wil doen. :)

Geplaatst:
comment_1034027
Ik heb een serieuze aanvraag. Het gaat om een serieus project, niet zomaar een opwelling. :)

Ik heb laatst een mod voor een Mercedes Benz Actros trekker gedownload. (Klik). Van de auteur heb ik schriftelijk toestemming gekregen om de skin aan te passen voor eigen gebruik.

Nu wil ik dus de skin van het transportbedrijf waar ik mijn geld verdien in de vakanties en weekenden ^_^ op deze truck hebben. Het is niet zo heel moeilijk. Het gaat vooral om de kleur van de lak aanpassen. (Dat gaat zoiezo al in Carcols) en wat belettering erop. Ik kan foto's van details maken als het nodig is. Maar hier wil ik nog niet aan beginnen voordat iemand hier serieus op in gaat. Ik hoop dat iemand deze aanvraag voor mij wil doen. :)

Zou iemand nog wat willen doen met deze serieuze aanvraag? ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.