Jump to content
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 133.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_29254
@ le freak...blizard kan toch niet meer op het forum komen..hij is geband

klopt en het schijnt ook nog eens dat hij die mods niet zelf gemaakt heeft!

Geplaatst:
comment_30954

@ le freak...blizard kan toch niet meer op het forum komen..hij is geband

klopt en het schijnt ook nog eens dat hij die mods niet zelf gemaakt heeft!

Gangland heeft hij met hulp gemaakt zo zei hij tegen me.

Postaldude

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_44232

EEj hoEsSie EvOrYbODY??? :puh:

Kvroeg me af of iemand misschien eeen MoD koN MaKen van een BlinkeNde hUmmEr,

Ik WeEt Da Er aL eEn AtTaCk hUmMeR Is mAaR ik BeDoel EchT ZoN pimp HuMmEr :D

GreeTz

JTB B)

Geplaatst:
comment_44500

@robienske: ja, dat kan redelijk makkelijk, maar dat wordt een scm mod, en dan moet je wel helemaal opnieuw met alle missies beginnen. Als je dat niet erg vindt, kan ik wel even voor je maken.

@JTB: Als je normale letters gebruikt, kun je een normaal antwoord verwachten

@Jarno: Je hoeft niet op elk onderwerp te reageren hoor, vooral als je niets bij te dragen hebt :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_44758

jarno, het wil toch niet zeggen dat alle verzoeken door mij gemaakt moeten worden. Het is de bedoeling van dit topic dat modders, die zin hebben om te modden en niks weten hier bijv wat voor die mensen kunnen maken.

Ik heb nu veel te druk met eigen mods :lol:

Geplaatst:
comment_44787
jarno, het wil toch niet zeggen dat alle verzoeken door mij gemaakt moeten worden. Het is de bedoeling van dit topic dat modders, die zin hebben om te modden en niks weten hier bijv wat voor die mensen kunnen maken.

Ik heb het al veel te druk met eigen mods :lol:

Zeg dat dan meteen man. :lol:

Geplaatst:
comment_45012

@Robienske:

Hier Staat je gevraagde mod, waarbij je vanaf het begin met de taxies kunt springen. Je moet dit bestand main.scm noemen, en in de data-folder van Vice City plaatsen. ( Natuurlijk eerst een backup van de orginele main.scm maken.

Zoals gezegt, moet je wel een nieuw spel beginnen, want je oude savefiles zullen niet meer werken.

veel plezier.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_51221
ik zou willen dat bv mijn favo gang automatisch bij mij in de aut stapt

zoals de cheat dat die gchiks in je auto stappen

mss veel gevraagt maar .... :D:D:D:D:D:D:D:puh:

Wat is je favo gang en hoeveel moeten er in de auto stappen?

Dan zal ik kijke nwat ik kan doen.

Postaldude

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_64166

Weet iemand of er misschien een Yahama Aerox als scooter is voor Vice city??

En als die er niet is, zijn er misschien mensen die er 1 zouden willen maken, Want dat lijkt me namelijk heel erg vett!! Een mooie aerox met een sportstuur, terugloop andere kappen etc.. Zo een aerox die je op internet altijd ziet Wat is er nou leuker dan met zo een uber mooie scooter rond te rijden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.