Jump to content
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 133.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1281409
Ik kom hier nooit maarja :7 Ik wil graag de geluidsbestanden van GTA:IV van de sirene's. Want die vind ik wel mooi :Y

Er zijn nog geen programma's om geluiden uit GTA IV te halen... Misschien met Fraps bijvoorbeeld opnemen, geluid rippen, en zo maken dat je het achter elkaar kan zetten? :7

Geplaatst:
comment_1281653
kan er iemand aljeblief dankjewel Thunderbird 1 uit de film Thunderbirds (dus niet uit de serie) de gta sa Hydra kunnen laten vervangen. dankjewel.

hier nog een plaatje om alvast in de stemming te komen.

post-28102-1233173760.jpg

kan iemand dit nu asjeblieft even doen? ik smeek jullie ik doe alles ervoor

Geplaatst:
comment_1281700

Niet echt een mod request: maar een voorbeeld request. Kan iemand voor mij een MB code maken van een carspawn met custom nummerplaat. Die nummerplaten werken bij mij niet goed dus ik zou graag een voorbeeldje willen hoe dat wel moet. :) Het is voor SA.

Bewerkt: door Flashingdemon666

Geplaatst:
comment_1282258
Niet echt een mod request: maar een voorbeeld request. Kan iemand voor mij een MB code maken van een carspawn met custom nummerplaat. Die nummerplaten werken bij mij niet goed dus ik zou graag een voorbeeldje willen hoe dat wel moet. :) Het is voor SA.

Ik heb deze code even uit de tutorial van Dutchy3010 gehaald:

09E2: $2765 = parked_car_generator_w_numberplate #GREENWOO 59 34 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 plate "GROVE4L_" at $138 $139 $140 angle $141 //hier de coördinaten en in het begin GROVE4L word dan je eigen nummer
014C: set_parked_car_generator $2765 cars_to_generate_to 101

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=751952 daar staat een volledige uitleg ;)

Geplaatst:
comment_1282259

09E2: $2765 = parked_car_generator_w_numberplate #GREENWOO 59 34 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 plate "GROVE4L_" at $138 $139 $140 angle $141 //hier de coördinaten en in het begin GROVE4L word dan je eigen nummer

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=751952 daar staat een volledige uitleg ;)

Bedankt zamg0d1! :)

Geplaatst:
comment_1282260

Bedankt zamg0d1! :)

Ik ben dan wel niet zo goed ermee maar ik zal anders wel even een .cs maken met Thread erin zodat je alleen de spawns hoeft in te vullen ;)

http://vip-file.com/download/da212f349513/demon.rar.html is de downloadlink van een voorbeeldscriptje waar je alleen de Spawns nog moet bijdoen ;)

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
comment_1282291
Ik kom hier nooit maarja :7 Ik wil graag de geluidsbestanden van GTA:IV van de sirene's. Want die vind ik wel mooi :Y

Deze:

_O_ heel erg bedankt _O_

EDIT: Heb je ook het bestandje voor als je de Horn ingedrukt houd? Die drukke?

Geplaatst:
comment_1282575

Hallo Jongens,

Heeft iemand messchien een mod waardoor je met de politie (of 112/911) diensten kan mee doen?.bijv: Jij moet achter een crimineel aan.Dat andere agenten je helpen.Of gewoon een 112 dienst.Een PB kan helpen voor reacties.

Gr

Bewerkt: door L156

Geplaatst:
comment_1282612
In San Andreas zit dit al. Ga op/in een politievoertuig zitten en druk op 2. Dan start je de vigilante submissies :)

Jah, ok maar ik bedoel ook messchien andere dingen.Ook collega's enz..

Geplaatst:
comment_1283077

Deze:

_O_ heel erg bedankt _O_

EDIT: Heb je ook het bestandje voor als je de Horn ingedrukt houd? Die drukke?

deze http://rapidshare.com/files/202130190/1218...sirens.rar.html ???

Bedankt :tu: Ik zal even beluisteren :D Nee deze bedoel ik niet.... Ik zal ff eentje op Youtube zoeken ;)

Die bij 0:31 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.