Jump to content
Geplaatst:
comment_19837

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 133.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Michael_Scofield94941
    Michael_Scofield94941

Ik heb een aantal aanvragen - NS-5 Robot Sonny uit de film I Robot uit 2001 ( player model ) voor GTA III, GTA VC of GTA SA - The Strangers mission mod ( een missie van de gelijknamige film uit 2008

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1344219
zou iemand die kan modden een hot coffee voor cleo3 kunnen maken?

ik wil die hot coffee wel graag maar als ik m download dan moet ik weer me hele save file enzo opnieuw doen en dat wil ik niet

alvast bedankt

Niet mogelijk aangezien een aantal regels geünlockt moeten worden vanuit de main.scm, en die kan je niet goed bereiken via cleo.

Geplaatst:
comment_1346143
Gepost op: Sep 5 2004, 12:56 PM   

Verzoekjes he..  Teveel.. 

Eerst ff een vraagjes is alles in GTA VC te modden tot aan de bomen enzo..? 

Mocht dat het geval zijn dan heb ik wel ene leuk en moeilijk uit te voeren idee.. zie het als een uitdaging.. 

GTA Amsterdam.. heet dit idee..

GTA Amsterdam speelt zich gewoon in deze tijd af..

Denk maar aan een Peugot 206 en andere bekende auto's van deze tijd..

Busjes van de TPG post...

Nou het vliegveld ombouwen tot schiphol..

Uhm Amsterdammertjes bij huisjes enzo.. (weet je wel die plaatjes met 3 kruisjes erop)

Niet perse alle huizen hoeven eruit te zien als het orgineel duz je hoeft nie met een heli boven Amsterdam foto's te gaan maken.. 

Maare gewoon typisch Amsterdamse dingen Junks, Hoeren, Zwervers (nee die zijn niet het zelfde als Junks..  )

Mij benieuwe wie dit wil gaan proberen en dan tot een succes weet te maken.. 

Zoals ik al zei het is een uitdaging maare als het lukt word je daar alleen maar beter van..

Een Nederlandse mod ook leuk jah.. :D

^^ hierboven bedacht ik vorig jaar een mod voor GTA (Amsterdam)

Maar GTA Holland klinkt ook leuk.. :D

Succes ermee als je dit gaat doen.. :)

Enne btw ik wil wel een voice inspreken voor deze mod.. :D Duz if you need me.. :puh:

wordt er eigenlijk nog wel gewerkt aan GTA: Amsterdam?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1362195

kan iemand Johnny Klebitz uit gta IV The Lost and Damnedvoor gta sa maken???

want ik kan het niet vinden op google.

als je geen zin hebt om het zelf helemaal te maken ik heb wel de files voor gta iv misschien dat je die kan converteren naar gta sa, als dit wel kan pm me ff

alvast bedankt

Bewerkt: door brend5

Geplaatst:
comment_1362818

Hallo allemaal,

Zou het niet vet zijn als je een navigatie stem zou hebben in GTA SA? naar zoon soort mod ben ik op zoek. Dat, als je bijv, een kruisje op de map zou zetten en je dan rijdt zou horen: ''Turn left on 5 meters'' ofzoiets. Of in het nederlands? :Y:dans::tu: .

Groetjes,

Brian

Geplaatst:
comment_1369268
kan iemand een mod maken, dat je zegmaar als ''missie'' op een bepaalde plek in een marker gaat staan , en dat je dan in die levithian skycrane kan. zou vet zijn

Klik

kan iemand messchien een goede renault koleos maken die die op youtube staan lijken nergens op.

Nee, je zult genoegen moeten nemen met de voertuigen die momenteel op internet staan. Als die niet goed genoeg zijn moet je maar wat anders zoeken, of leer zelf modelen en modden.

Ik zou dus graag een (meerdere bus(sen willen voor san andrea hier enkele foto's

Klik

kan iemand Johnny Klebitz uit gta IV The Lost and Damnedvoor gta sa maken???

want ik kan het niet vinden op google.

als je geen zin hebt om het zelf helemaal te maken ik heb wel de files voor gta iv misschien dat je die kan converteren naar gta sa, als dit wel kan pm me ff

alvast bedankt

Converteren van IV naar SA is momenteel nog verboden, en die paar mensen die IV-models succesvol in SA krijgen zullen echt niet ingaan op jouw request :puh:.

Hallo allemaal,

Zou het niet vet zijn als je een navigatie stem zou hebben in GTA SA? naar zoon soort mod ben ik op zoek. Dat, als je bijv, een kruisje op de map zou zetten en je dan rijdt zou horen: ''Turn left on 5 meters'' ofzoiets. Of in het nederlands? :Y:dans::tu: .

Groetjes,

Brian

Daar zijn momenteel geen mods van. Het is zo ongeveer onmogelijk om te maken, omdat de SA-script-taal niet uitgebreid is om iets dergelijks te kunnen scripten. Correct me if I'm wrong, maar ook al zou het mogelijk zijn, dan zou er niemand zijn die zin had om dit te maken.

Bewerkt: door Puma

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1385124
*Plaatje*

dat zou ik heel erg op prijs stellen :)

Verwacht niet dat iemand dat gaat maken. Om zo'n motor te maken gaat veel tijd in zitten, en ik denk dat mensen wel wat anders te doen hebben...

Heb je ook al op andere site's gezocht of er al zo'n motor bestaat?

Bewerkt: door BC7

Geplaatst:
comment_1385244
Misschien handig dat je 't type erbij vermeldt. Is 't een Hayabusa?

Er zijn wel veel andere motor-mods, zie de links in de hoofdpost voor meer info. ^_^

t hoeft niet precies:) gewoon geel met die strepen is goed genoeg voor mij :) maar als je er een ander soort bike van wilt maken vind ik het ook prima als het maar op een Nrg kan

en het is uit de film biker boyz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.