Jump to content
Geplaatst:
comment_271608

Hallo allemaal!

Dit is de grote "Try to Fly"-topic, hierin kun je je verhalen, foto's of video's kwijt van het proberen te bevliegen van een Helicopter in GTA:LCS. Er is ondekt dat je namelijk kunt vliegen in een helicopter, namelijk op een aantal manieren.

- Je kunt een trucje gebruiken in de missie van JD waarin je een helicopter moet volgen, maar als je dan lopent de trap op moet, moet je een PCJ-600 gebruiken om erop te rijden zodat je de Gele Marker paseerd. Het gevolg hiervan is dat je geen cutscéne ziet waarin de helicopter wegvliegt maar gewoon de helicopter zelf die je dan kan pakken om ermee te vliegen (je kunt niet ver vliegen...).

- Je kunt ook op het vliegveld op een vliegtuig staan wanneer hij opstijgt om vervolgens een politie helicopter te stelen. (volle sprint + 3 politiesterren vereist). Natuurlijk kan het waarschijnlijk ook op een andere plek..

Hier heb ik 2 screens van een helicopter, geland op de grond.

heli1.JPG

heli2.JPG

En hier heb ik een korte video. (Zonder geluid geloof ik)

http://www.ds-city.nl/Filmgtaheli.wmv

De slechte kwaliteit is omdat ik het heb gemaakt met een mobiele telefoon.

Bewerkt: door The Golden Fighter

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_273835

Het spel kraken, konden we weten. :Y Die heli moet horizontaal in de 2e garage staan zodat de deur dicht kan. Als het spel nou volledig is gekraakt kunnen ze zorgen dat de heli altijd ergens spawnt, inplaats van dat hij in je garage zit. ;) Het is een Politie-heli, daar kon je toch niet in vliegen? En ik had vandaag 3x in verschillende missies heli's opgeblazen, en ze gingen beide eerst roken en toen ontploffen. Het zwarte wrak bleef wel zoals bij een auto.

Ik denk dat we geen uitbreiding kunnen verwachten (in ieder geval geen met vliegtuigen/heli's) omdat sommige daken geen soild dka hadde en je de blue hell ziet.

Bewerkt: door The Golden Fighter

Geplaatst:
comment_273902

Het spel kraken, konden we weten. :Y Die heli moet horizontaal in de 2e garage staan zodat de deur dicht kan. Als het spel nou volledig is gekraakt kunnen ze zorgen dat de heli altijd ergens spawnt, inplaats van dat hij in je garage zit. ;) Het is een Politie-heli, daar kon je toch niet in vliegen? En ik had vandaag 3x in verschillende missies heli's opgeblazen, en ze gingen beide eerst roken en toen ontploffen. Het zwarte wrak bleef wel zoals bij een auto.

Ik denk dat we geen uitbreiding kunnen verwachten (in ieder geval geen met vliegtuigen/heli's) omdat sommige daken geen soild dka hadde en je de blue hell ziet.

De politie helikopter die je tijdens wanted level(3 ster of hoger) achtervolgd is nep en als je die neerschiet gaat het niet roken en blijft er geen zwart wrak over. Maar missies heli's en de politie heli in de savefile zijn echt

Bewerkt: door weetevengeennaam

Geplaatst:
  • Auteur
comment_274631

Nee kan niet met een cheat. Maar jammergenoeg kunnen ze nu dus nog alleen de savegame modden en dus bepalen welke auto je in je garage spawnt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.