Jump to content
Geplaatst:
comment_271608

Hallo allemaal!

Dit is de grote "Try to Fly"-topic, hierin kun je je verhalen, foto's of video's kwijt van het proberen te bevliegen van een Helicopter in GTA:LCS. Er is ondekt dat je namelijk kunt vliegen in een helicopter, namelijk op een aantal manieren.

- Je kunt een trucje gebruiken in de missie van JD waarin je een helicopter moet volgen, maar als je dan lopent de trap op moet, moet je een PCJ-600 gebruiken om erop te rijden zodat je de Gele Marker paseerd. Het gevolg hiervan is dat je geen cutscéne ziet waarin de helicopter wegvliegt maar gewoon de helicopter zelf die je dan kan pakken om ermee te vliegen (je kunt niet ver vliegen...).

- Je kunt ook op het vliegveld op een vliegtuig staan wanneer hij opstijgt om vervolgens een politie helicopter te stelen. (volle sprint + 3 politiesterren vereist). Natuurlijk kan het waarschijnlijk ook op een andere plek..

Hier heb ik 2 screens van een helicopter, geland op de grond.

heli1.JPG

heli2.JPG

En hier heb ik een korte video. (Zonder geluid geloof ik)

http://www.ds-city.nl/Filmgtaheli.wmv

De slechte kwaliteit is omdat ik het heb gemaakt met een mobiele telefoon.

Bewerkt: door The Golden Fighter

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_276184
Is wel lol dat mensen toch een oplossing hebben gevonden waarmee je kan vliegen.

Ja idd, maar ik mis de dodo wel in het spel. Het was namelijk erg leuk om nog te proberen te vliegen als je III had uitgespeeld.

Geplaatst:
comment_276241

die edios carter of zo iets heeft nu een mod gemaakt waarmee je zo een beetje alle voertuigen kan laten spawen die in een van de gta's heb gezeten, zelf die oorlogs helicopter, aleen 1 nadeel, je moet firmewaer versie 2.0 hebben en ik keb gvd versie 2,5 dus hij odet het niet

hier link naar zijn site: http://www.maxbot.com/gta/

Geplaatst:
comment_276305

lekker ik heb 2.00 :)

maar ik neem het risico niet want: Disclaimer: THIS CAN CRASH YOUR GAME, SO USE IT AT YOUR OWN RISK. Don't use this for doing missions or when you're planning to save your game

Bewerkt: door MNC3

Geplaatst:
  • Auteur
comment_278075

Maak gewoon zoiezo een backup van je savegame. Hij heeft het nu ook een versie die samenkan met 2.5, dus wacht straks maar ff met downloaden van 2.6.

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_288683

Beide problemen kunnen niet verholpen worden.

- De dodo kan niet vliegen (valt zelfs moeilijk mee te rijden).

- De banden blijven klein, je kunt er dus niet op gaan rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.