November 23, 200520 yr als ik gta speel loop cj heel de tijd naar rechts. soms al wat meer als andere keren. weet iemand een oplossing. ik heb het spel opnieuw geinstaleerd maar dat hiel niet weet er iemand een oplossing of de oorzaak van dit probleem
November 23, 200520 yr Gebeurd dat alleen tijdens het spel, of loopt je muis op je bureaublad ook naar rechts? Want dan denk ik dat je cola over je toetsenbord hebt gemorst (of zo) en dat dus je rechterpijltje blijft hangen. Als het in het spel is weet ik ook eerlijk gezegd niet wat er dan mis zou kunnen zijn, en heb het spel nu ook even niet paraat om e.e.a. voor je uit te testen. Mocht je geen adequaat antwoord hebben gekregen van een ander ga ik als ik thuiskom even voor je kijken. Enne: welkom op ons forum!
November 23, 200520 yr misschien heb je walk with mouse aanstaan. Dat menuutje zie je als je in het ''controls'' menu gaat zoeken
als ik gta speel loop cj heel de tijd naar rechts. soms al wat meer als andere keren. weet iemand een oplossing. ik heb het spel opnieuw geinstaleerd maar dat hiel niet weet er iemand een oplossing of de oorzaak van dit probleem