November 23, 200520 yr Als je een goede PC hebt die SA handig aankan zou ik het op de pc doen. Betere grapics en je kunt mods installeren .
November 23, 200520 yr Author thx dus ik denk dat ik me bij de PS2 moet gaan houden :$ Edited November 23, 200520 yr by Siber
November 23, 200520 yr Ik zou voor de ps2 gaan omdat, Ik er beter mee kan omgaan qua controller.. De Pc is ook goed omdat je er screens kan maken mods kan instaleren... Ik kies voor de ps2!
November 23, 200520 yr Ik zou echter gaan voor de PC-versie. • Je kan modden. • Foto's nemen en opslaan. • Savegames installen. • Losse screens nemen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jou, mijn PC'tje kan het niet aan. Maar ik ga mijn Hardware upgraden want San Andreas is het waard. En misschien denk je ''ik kan niet spelen op de PC'' maar daar zijn controllers voor die je met een usb-aansluit in je PC. Maar de Ps-2 is wel altijd sneller en handiger, maar ik zou voor de PC gaan. Edited November 23, 200520 yr by Giorgo
November 23, 200520 yr • Je kan modden. • Foto's nemen en opslaan. • Savegames installen. • Losse screens nemen. Hier ben ik het helemaal mee eens! De grapics op de pc zijn ook mooier en natuurlijk binnekort MTA!
Ik ga GTA San Andreas kopen maar welke van de 2 zou ik kopen PC of PS2