Geplaatst: 23 november 200519 jaren comment_272699 kan je zon politie uniform krijgen in los santos? >>>Verplaatst naar SA general<<< Bewerkt: 23 november 200519 jaren door PatrickW
Geplaatst: 28 november 200519 jaren comment_276339 Nee je komt haar niet tijdens een missie tegen. Alleen Denise Robinson (Burning Desires) en Millie Perkins (Key to her hart) kom je alleen in een missie tegen. Barbara: Je vindt Barbara soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats. Op het kaartje aangegeven met de rode stip . Bron©: WikiGTA, meer informatie over Barbara vind je hier (klik). Ruurd31.. :'D Bewerkt: 28 november 200519 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 28 november 200519 jaren comment_276529 ff fout verwijdert srry :$ Bewerkt: 28 november 200519 jaren door Gta-gamertje
Geplaatst: 28 november 200519 jaren Auteur comment_276540 dan moet je met barbara daten en kun je als 100% hebt politie pak EDIT: srry ik was iets later met die bericht Lol! Als je je post edit komt er dit tekstje te staan: Dit bericht is bewerkt door (naam): (datum) Dus eigenlijk is jou post spam... ik had vorige gedaan duuuuh oeps! kem perongeluk dit twee keer geschreven! -slot- ik heb ook een vraag kan je het politie univorm op de xbox halem met een cheat @CJ-BARTOSZ Iets beleefder mag wel, ikzelf vind het ook niet zo overtuigend dan je op "Back" drukte..@gta mega fan Nee, dat is niet mogelijk. Alleen door 100% met Barabare te krijgen is het mogelijk om het Politie Uniform te krijgen, verder niet . spijtig kmoe nog veel opdrachten doen!
kan je zon politie uniform krijgen in los santos?
>>>Verplaatst naar SA general<<<
Bewerkt: door PatrickW