Jump to content
Geplaatst:
comment_130893

Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van The Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video;

Video

Bron Juize.fm.

Is het waar?

Hij lijkt er wel heel erg op, ik weet niet zeker of ik het niet in het Leeft Tupac topic had moeten zetten, maar aangezien dit erg groot nieuws is ;)

Bewerkt: door Slimm

• Reacties 239
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_342694

in elke liedje hoor je in black haze zijn liedjes wel black haze zeggen bij tupac zijn liedjes was dat ook wel wat. het lijkt gewoon als of tupac gewoon naam verandering heeft gedaan. ik geraak er beetje van in de war.

Geplaatst:
comment_344708

Ik heb een paar Nummers Gedownload Van Black Haze En Inderdaad Lijkt zijn Stem Maar Deze Gast Heeft De Stem Van Pac maar op Sommige Nummers Lijkt Zijn Stem Toch niet zo Pac En Black Haze Heeft Pac zijn style Gebruikt Afeni (Pac Moeder ) Heeft Black Haze Zelf aangeklaagd Voor Dit !!

Dus Ga niet Door Denken Dat Pac Nog Leefd .. Maar Zijn Muziek Zal Nooit Dood Gaan Hou de Legend Levend ! :)

Geplaatst:
comment_346908

Ik had ergens een filmpje gezien ,, dat ze tupac hadden gevonden of in ieder geval opgenomen hadden ,, hij lijkt er sprekend op .. maar 't kan ook net zo goed een fan ofso zijn geweest :puh: wat denkenn jullie ? :?

Geplaatst:
comment_347041
Hij is dood net zoals me oma,Laat hem toch lekker in R.I.P rusten,dat is hetzelfde bij prinses Diana,Die mag ook niet in rusten. :t

Precies daar ben ik het mee eens :)

Hij is echt harstikke mors dood, er zal alleen een skelet van hem over zijn.

Nog ff en ze zeggen dat Elvis nog leeft.

maarja mij boeit 2 Pac niks want ik hou niet van zn muziek

Geplaatst:
comment_347689
toen ik bij media player een liedje van Black haze luisterde, gaf ie aan dat t 2pac was

Jah, microsoft heeft een geheim contract met 2pac!, dat zijn liedjes worde aangegeven als die van 2pac!

(sure :cab: )

ik denk niet dat ie nog leeft

Shit Happends, Get Over It, Search For A Real Life!

Geplaatst:
comment_348630
Hij is dood net zoals me oma,Laat hem toch lekker in R.I.P rusten,dat is hetzelfde bij prinses Diana,Die mag ook niet in rusten. :t

heb je bewijsen dat hij dood is ik dacht het niet. het is gewoon te raar ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.