Jump to content
Geplaatst:
comment_130893

Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van The Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video;

Video

Bron Juize.fm.

Is het waar?

Hij lijkt er wel heel erg op, ik weet niet zeker of ik het niet in het Leeft Tupac topic had moeten zetten, maar aangezien dit erg groot nieuws is ;)

Bewerkt: door Slimm

• Reacties 239
  • Bezichtigingen 20.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_141970
@ Bobbiescie

Een beetje respect voor de doden graag.. <_<

Doe maar rustig aan.. <_< Ik heb alle resepect voor de doden.. Staat ook nergens dat dat niet zo is.. Maar ik bedoel er mee dat je 'r mee moet leven dat tupac dood is.. ;)

Geplaatst:
comment_141975
hoe dan ook hij is en blijft

een legendarische rapper en veel mensen zien

50cent voor 2pac aan 50 cent lijkt niet eens op 2pac <_<

Neej volgens mij is het zo: Veel mensen vinden 50 de nieuwe 2Pac.. ;)

Ok Bobbie sorry.. ;)

Geplaatst:
comment_141978
hoe dan ook hij is en blijft

een legendarische rapper en veel mensen zien

50cent voor 2pac aan    50 cent lijkt niet eens op 2pac <_<

Neej volgens mij is het zo: Veel mensen vinden 50 de nieuwe 2Pac.. ;)

Ok Bobbie sorry.. ;)

was een filmpje op internet(die ik niet weer kan vinden :D )

dat mensen dachten dat 50cent 2pac was 50 zei dat het

niet zo was maar hij zag het als compliment

hij zei dat het een droom was om net zo als

2pac te worden

Bewerkt: door MadMike

Geplaatst:
comment_142002

ze zeggen wel dat hij dood is maar waar is zijn graf dan ik neem aan als je dood bent dat je dan een graf hebt of is hij verbrand wel raar dat niemand daar iets van weet ? :unsure:

Geplaatst:
comment_142059
ze zeggen wel dat hij dood is maar waar is zijn graf dan ik neem aan als je dood bent dat je dan een graf hebt of is hij verbrand wel raar dat niemand daar iets van weet ? :unsure:

jawel zijn moeder verteld toch dat ie gecremeert is ;)

Geplaatst:
comment_142071

overal staat dat ie begraven werd

nu weet ik het ook niet meer :huh:

Geplaatst:
comment_142096
ik kies voor keuze1 dat tupac nog leeft want ik vindt zijn muziek cool [...]

Dus als jij iemands muziek 'cool' vindt is het onmogelijk dat diegene dood is? ^_^ Wat een geweldige overtuiging heb jij. :lol:

ja men tupac is of was THE MEN en ik ben een grote fan tupac dus daarom hoop ik dat hij nog leeft. :( :unsure:

Geplaatst:
comment_142314
deze is voor zijn dood gemaakt denk ik

goeie opmerking

kan eigelijk goed zijn want niets wijst erop dat dit filmpje uit deze tijd komt kan net zo goed 10 jaar geleden gemaakt zijn en nu wat getruceerd

Geplaatst:
comment_142438
het is waarschijnlijk een gast die op 2pac lijkt

en dat ze hebben gefilmd

er zo veel mensen die denken 2pac te gezien hebben <_<

Nou dit is volgens mij toch echt duidelijk 2Pac, alleen gewoon een oud filmpie denk ik.. :rolleyes: ;)

Geplaatst:
comment_142926

overal staat dat ie begraven werd

nu weet ik het ook niet meer :huh:

Hij is helemaal niet begraven hij is gecremeerd een paar jaar geleden is er een documentaire geweest over Tupac zijn leven en zijn moeder zei dat hij zeker gecremeerd was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.