November 26, 200520 yr als ik mijn auto's tune komen er witte plekke op hoekomt dat en hoe krijg ik ze weer weg
November 26, 200520 yr Heb je een paintjob er opgezet? Dat is wat anders dan color. Edited November 26, 200520 yr by General Lee
November 26, 200520 yr Author weet ik maar dan heb ik paintjob en dan is erniet s aande hadn haal ik hem eruitj dan zitten er witte vlekekn op
November 26, 200520 yr Is bij mij ook zo. Dat heb je maar bij sommige auto's. En ook alleen bij ''Wheels-Arch Angels''. Is een foutje in het spel !
November 26, 200520 yr Ja, dat is soms zo. Soms als je lang een auto in de garage hebt dan wordt ie helemaal wit!
December 3, 200520 yr het gebeurt tog echt ik weet denk ik trouwens denk ik de bste en slechtste garage(met hoe lang je paint job blijft zitte) slechste: op verona beach(of dat andere strand in elk geval die in LS bij de vuurtoren) na 1X saven werd mn auto al wit! Beste: die in hashbury, Van arch angel beschikbaar tot nu (=93% ) met 4 auto's erin (allemaal fully getuned) dus je kan beter voor de grote hashburygarage gaan als je van de arch angel komt dan naar het strand als je van de loco low kompt
als ik mijn auto's tune komen er witte plekke op hoekomt dat en hoe krijg ik ze weer weg