Jump to content
Geplaatst:
comment_274580

Ik ben dus juul, ik ga een gaming site beginen. Denk nu niet direkt "gaming => reclame => :slotje: " (het is ook niet omdat het me'n eerste topic is dat je me direkt een waarschuwing/ban moet geven) Ik ga geen reclame maken, dat kan ik zelfs niet :) omdat de site nog niet bestaat :$ maar ik zou van jullie graag een paar ideetjes horen.

Samengevat:

Ik zoek ideetjes voor een gaming site (over games zoals GTA San Andreas, Vice City, Cal of duty, need for speed,...)

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_292203

ja maar er zijn nog een paar probleempjes met iets dat je images kan uploaden en ze dan aanroepen in bbcode zoals:

[image=1]

en dan zou hij image 1 moete tonen maar het probleem is dat die dan boven men tpl parser's output word geplaatst :s

Geplaatst:
  • Auteur
comment_294116

Voila dan heb ik de scripting hierbij nog is geupdate: voor de gene die niet willen zoeken naar de link in de vorige posts ;)

edit: als er een moderator dit topic idd dan naar het pc talk forum wil verplaatsen.

>>> Door GTA-Sheep: Uw wens werd vervuld. Topic thans te vinden in het PC Talk Forum<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_312724

Als je site wat beter wordt prijzen uitreiken:

Beste Game 2006

Beste Reviewer 2006

Enzovoorts, netzoiets als GTA-Forum Awards maar dan uitgebreider..

En misschien mag ik niet zeuren maar de name Game City is niet zooo origineel :puh:

Verder; de skin is supermooi!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_315355

Ja ik ben hem ook grotendeels aan het hermaken nu, en ik ga in plaats van ipb te gebruiken snel zelf een forumpje in elkaar flanzen, dan is alles zelf gemaakt.

Dit komt er nog bij

- inlog systeem (rees af)

- eigen forum

- poll

- persoonlijk menu voor leden

- mailing list

- game van de maand :sigaar:

Edit: De server is even onbereikbaar omdat deze word verplaatst naar een andere locatie.

Bewerkt: door juuldr

• 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.