Jump to content
Geplaatst:
comment_274580

Ik ben dus juul, ik ga een gaming site beginen. Denk nu niet direkt "gaming => reclame => :slotje: " (het is ook niet omdat het me'n eerste topic is dat je me direkt een waarschuwing/ban moet geven) Ik ga geen reclame maken, dat kan ik zelfs niet :) omdat de site nog niet bestaat :$ maar ik zou van jullie graag een paar ideetjes horen.

Samengevat:

Ik zoek ideetjes voor een gaming site (over games zoals GTA San Andreas, Vice City, Cal of duty, need for speed,...)

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_430957

No Problem, als je nieuw bent dan weet je nog niet alles. Daarom verwijs ik je graag door naar: Regels

Daar staat in wat mag, en wat niet mag. Veel plezier op het forum verder ;)

Bewerkt: door Grove St.

Geplaatst:
comment_430965

sorry hoor maar dit wil ik nog effe kwijt.

als je ruimte nodig hebt voor een site zit je bij gmail goed want je hebt er 2730 mb aan opslagruimte als je dan een bestand naar jezelf mailt en dan linkt naar je site kun je een grote site bouwer!(dit is geen reclame maar een advies!) :bier:

Ik ben niet nieuw maar ik heb al lang niet meer op dit forum gezeten :Y

Trouwens, vanuit welke hoek moet je die site bekijken? 800 bij 600 pixels of iets hoger? en wat jammer is je gebruikt een hele lichte kleur (mischien komt dat wel door mij) en dat zie je het niet goed (overigens prima site)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_430973
sorry hoor maar dit wil ik nog effe kwijt.

als je ruimte nodig hebt voor een site zit je bij gmail goed want je hebt er 2730 mb aan opslagruimte als je dan een bestand naar jezelf mailt en dan linkt naar je site kun je een grote site bouwer!(dit is geen reclame maar een advies!) :bier:

Ik ben niet nieuw maar ik heb al lang niet meer op dit forum gezeten :Y

Oke, bedankt voor de tip. :bonk:

Maar daar gaat dit forum niet over.

Het gaat over Argon's website en wat er nog bij kan komen, ideeen dus. ;)

Bewerkt: door Grove St.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_431002
ja maar ik weet nog steeds niet hoe ik de site het beste kan bekijken en wat was de url ook al weer?

De site is nog niet voor het publiek te bekijken. Als dat zo is dan zal ik de V1 wel tonen, zodat jullie kunnen zeggen of dat jullie het een goede gaming Community vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.