Geplaatst: 26 november 200520 jaren kan je stickers op je auto plakken als je hem tuned Bewerkt: 26 november 200520 jaren door vetian
Geplaatst: 26 november 200520 jaren Nee, dat kan niet. Reclamestikkers iig niet. Je kunt wel een soort stikker op de moterkap doen van bijv. een valm die over de auto loopt. Op het vooruit kan het wel, dan komt er boven op de auto wat te staan. Ruurd31.. :'D *Edit: Generaal Lee, waarom zeg je het zelfde als mij? Bewerkt: 26 november 200520 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 27 november 200520 jaren Hier staan alle auto's die je kunt tune en waar: Bij Wheels Arch Angels: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Ca : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Waar in welk land? http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops Ruurd31.. :'D Bewerkt: 27 november 200520 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 27 november 200520 jaren Auteur ik bedoel deze plekken ka ner geen avfbeelding bij zette Bewerkt: 27 november 200520 jaren door vetian
Geplaatst: 27 november 200520 jaren Hoe bedoel je? (ik edit mijn post met de antwoord op de vraag) Ruurd31.. :'D
Geplaatst: 27 november 200520 jaren Hier staan alle auto's die je kunt tune en waar:Bij Wheels Arch Angels: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Bij Loco Low Ca : •Slamvan •Voodoo •Blade •Tornado •Broadway •Savanna •Remington Bij Transfender : SUV's & Weagons •Mesa •Huntley •Landstalker •Perrenial •Rancher •Regina •Romero •Solair 2-Door Sedans & Compact •Alpha •Blista Compact •Bravura •Cadrona •Club •Feltzer •Fortune •Hermes •Hustler •Majestic •Stafford •Stallion •Virgo •Windsor 4-Door Luxery Sedans •Admiral •Elegant •Glendale •Greenwood •Merit •Primo •Sentinel •Stretch •Sunrise •Vincent •Washington •Tahoma Muscle Cars •Buffalo •Clover •Phoenix •Sabre High Performance Sport Cars •Banshee •Bullet •Cheetah •Comet •Infernus •Super-GT •Turismo •ZR-350 •Euroz Light Trucks & Vans •Bobcat Waar in welk land? http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops Ruurd31.. :'D bedankt dat wist ik nog niet
Geplaatst: 27 november 200520 jaren ik wist niet juist welke auto's je kunt tunen bij weels arch angels
Geplaatst: 27 november 200520 jaren Nee, je kan geen Stickers op je auto plakken. Wel mooie paint jobs maar verder ook niet
Geplaatst: 16 december 200520 jaren Als je Stickers wilt moet je een ervaarder modder vragen Greetz GIO
kan je stickers op je auto plakken als je hem tuned
Bewerkt: door vetian