November 26, 200520 yr ey, ik heb mijn eigen skin gemaakt voor VC. Maar als ik in het begin de skin wil kiezen dan gebeurt er niks maar ik krijg wel zo'n geluidje. Als ik het spel dan verklein het ik een unhandeled exeption. Dit gebeurt ook als ik het spel laad. Is hier een oplossing voor?
November 26, 200520 yr Ik denk dat dit niet te maken is,de skin is volgens mij gewoon fout. Je kan ook proberen te kijken of het wel als bmp is opgeslagen. Veel Suc6
November 26, 200520 yr Author Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as.
November 29, 200520 yr Author Ja dit heb ik gedaan, nogmaals, ik heb de orginele genomen, aangepast qua kleuren en gesaved.
November 29, 200520 yr Ja, ik heb namelijk rechtstreeks vanuit de map heb ik hem bewerkt met paint en toen gewoon save gedaan en niet save as. Dat is bij mij met GTA3 gebeurd. Als je gta3 skins wilt spelen moet je altijd de orginele player1 skin in je skins map hebben staan, anders doet hij het niet. Bij mij oplossing: Opnieuw instaleren.
November 29, 200520 yr Author Ja, ik heb hem erin laten staan, maar als ik er eentje wil kiezen loopt hij vast (ik krijg het kiesscherm wel maar als ik op de skin druk loopt hij vast) en ik heb al 10 keer opnieuw geinstaleerd.
November 29, 200520 yr Heb je nog andere mods geinstalleert staan? Is het plaatje wel 16Bits? (normaal wel als je de gewone hebt aangepast).
ey, ik heb mijn eigen skin gemaakt voor VC. Maar als ik in het begin de skin wil kiezen dan gebeurt er niks maar ik krijg wel zo'n geluidje. Als ik het spel dan verklein het ik een unhandeled exeption. Dit gebeurt ook als ik het spel laad.
Is hier een oplossing voor?