November 26, 200520 yr Ik heb nu met Kathelie ( katie ) Die ninja vrouw ofzo? Wat kan ik van haar krijgen? ( bijv. een pimp suit )
November 26, 200520 yr Author Je krijgt van haar het Medic kostuum en een witte Romero Hearse. Geweldig Oke bedankt voor de info
November 26, 200520 yr Author en ze is thuis tussen 12:00 en 00:00 (als je dat moest weten ) Dankje, het is iri als je steeds moet saven en dan weer er snel moet zijn. PS: die ene cattelina krijg je niks van haar?
November 27, 200520 yr Jawel, eigenlijk krijg je wel wat van haar Je krijgt van haar de oude Xoomer Garage die je wint bij de race, in San Fierro... Waarvoor je later missie's moet doen, zoals auto's stelen enzo...
November 27, 200520 yr Author Jawel, eigenlijk krijg je wel wat van haar Je krijgt van haar de oude Xoomer Garage die je wint bij de race, in San Fierro... Waarvoor je later missie's moet doen, zoals auto's stelen enzo... Ja daar ben ik al voorbij. Ik zit nu vast bij zero's rc shop. met die couriers en met die auto's importeren, en stelen ook al klaar
November 28, 200520 yr Author Zero heeft stomme missies Ja zeg dat wel vooral suppely lines, was bijna klaar rijdt er een auto over me heen KABOEMMMMMMMMMMMMMM!!!!
Ik heb nu met Kathelie ( katie ) Die ninja vrouw ofzo?
Wat kan ik van haar krijgen? ( bijv. een pimp suit )