November 27, 200520 yr Ik wordt er altijd zo vrolijk van... Je kent het wel, die gezellige Nederlandstalige feestmuziek. Ik wordt er gezellig van na een paar rondjes. Wat zijn jullie favo's? Die van mij: * 't Is stil aan de overkant * Guus Meeuwis - 't Dondert en 't bliksemt * Toeter op mijn waterscooter
November 27, 200520 yr * Toeter op mijn waterscooter Die is van de Apres Ski Hut . Ik houd niet echt van Nederlandse nummers, maar leuke Party Nummers zijn: Apres Ski Hut - A-Team Ron van den Beuken - Overdrive Hampton de Hamster - Hamsterdance
Ik wordt er altijd zo vrolijk van...
Je kent het wel, die gezellige Nederlandstalige feestmuziek. Ik wordt er gezellig van na een paar rondjes.
Wat zijn jullie favo's?
Die van mij:
* 't Is stil aan de overkant
* Guus Meeuwis - 't Dondert en 't bliksemt
* Toeter op mijn waterscooter