Wesley Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Hoi iedereen. Ik wil wel eens weten wat voor warm eten jullie hebben gegeten , of gaan eten. zet er ook bij ofals je het wel / niet lekker vind. Voorbeeld: Ik heb vandaag spruiten gegeten . ik vond het best wel lekker! En nu jullie: Als je het niet helemaal snapt . dan kun je dat altijd vragen! Regels: Eén post per persoon per dag! Je hoeft echt niet elke dag te posten, zo nu en dan een post met argumentatie waarom je iets lekker vind (of juist niet) is genoeg. Wesley_GTA Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Chinese Groenten soep en stokbrood! Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb net(een paar uur terug) gegeten: Spagethi Bolognese met Augurk en Parmasaan(kaas). Ikkes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb net gele rijst gegeten Dat is rijst met poeder waardoor het geel word. Dan gekookte gekookte gelders erdoor. Dan paar uitjes erbij. Dan gebakken banaantje en dan leker smikkelen (Indisch) GizmO Reageren
Wesley Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb net gele rijst gegeten Dat is rijst met poeder waardoor het geel word. Dan gekookte gekookte gelders erdoor. Dan paar uitjes erbij. Dan gebakken banaantje en dan leker smikkelen (Indisch) GizmO Klinkt erg lekker! Ik denk dat ik het ook eens een keer ga maken! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Pasta .. (niet nu hoor 5uurtjes geleden) Reageren
rick15465 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 We eten vandaag chinees. En gisteren aten we frieten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 gisteren elleboogjes met kaas en spercibonen met saus + championen was lekker oh ja lekekr kras gebakken vlees Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Andijvie met verse worst. Dat wordt smullen! Groeten Gtaboy107. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb vandaag rode kool gegeten. Het was niet echt zo lekker! Doe mij maar een lekere Pizza!!!! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Rode kool en dat in de middag Nee, in de rest van Nederland eten we gewoon brood hoor 's middags. En dat heb ik dus ook gedaan: 6 boterhammetjes met (jonge) kaas, 2 met gerookte kipfilet en een groen appeltje. Weggespoeld met een paar flinke slokken cola, want ik lus geen melk.... Reageren
Le MrG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Brood, met Kaas Ik zit nu in de pauze op school in de Aula Bewerkt: 28 november 2005 door TheRing Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Net pauze gehad en heb zo een tussenuur. Ik heb 2 boterhammen met cola gegeten. En wat vanavond eten weet ik niet omdat ik dat meestal zie als ik pas thuiskom. Dus vandaar. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb zo juist gehoord van mijn vader dat wij patat gaan eten!!!!! Want mijn moeder heeft er vrij veel zin in! Tja , en ik was er natuurlijk mee eens! Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) Bonen[/font].(lange zin of niet dan) Mhwoah... gaat, niet echt lekker maar ik moet het toch opeten. In de pauze at ik brood.[/font] (goh) En ik at ook nog een koekje.[/font] (mmm) Bewerkt: 30 november 2005 door royboyvdv Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.