Jump to content
Geplaatst:
comment_275954

Hoi iedereen.

Ik wil wel eens weten wat voor warm eten jullie hebben gegeten , of gaan eten.

zet er ook bij ofals je het wel / niet lekker vind.

Voorbeeld:

Ik heb vandaag spruiten gegeten . ik vond het best wel lekker!

En nu jullie:

Als je het niet helemaal snapt . dan kun je dat altijd vragen!

Regels:

Eén post per persoon per dag!

Je hoeft echt niet elke dag te posten, zo nu en dan een post met argumentatie waarom je iets lekker vind (of juist niet) is genoeg.

Wesley_GTA :bier:

• Reacties 8.1k
  • Bezichtigingen 183.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1446211
PizzaTonno :7

Amg, :7

Ontopic

Wie weet er nou al voor de middag begint wat die gaat eten. :7 Waarom zou je sowieso willen vertellen aan iemand wat je gaat eten.

Heeft eten trouwens een status symbool?

Edit* Ik stop nu een Venco dropje in mijn mond, let vooral op het dure merk 'Venco' dat is kwaliteit wat niet iedereen zich kan veroorloven.

Bewerkt: door PizzaTonno

Geplaatst:
comment_1446225

Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden.

Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs!

Edit Ik eet nu een euroshopper stroopwafel. Let op het goedkope merk, ik heb dus geen geld dus ook geen status. Dan weer wil ik refereren naar de kindertjes in Afrika, die mijn Albert Heijn stroopkoeken aan het eten zijn die ik aan het begin deze maand heb opgestuurd!

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_1446425

Dikke mensen symboliseren rijkdom. Ze hebben namelijk zoveel kunnen eten omdat ze zoveel geld hadden.

Met deze kennis prikken wij zo door alle moralen van de wereld heen. De kindertjes in Afrika zijn dus eigenlijk wel rijk, aangezien ze dikke rijstbuikjes hebben. Profiteurs!

Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme.

Ik ga vanavond patatjes met boontjes eten. ^_^

Geplaatst:
comment_1446466

Die kinderen in afrika hebben een dikke buik doordat ze zo weinig eten en daardoor gaat hun buik opzwellen als een soort van afweer mechanisme.

No shit Sherlock.

Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld :7 .

Geplaatst:
comment_1447317
No shit Sherlock.

Als toevoeging, mijn reactie was sarcastisch bedoeld :7 .

Wat heeft die detective nou met eten te maken. :? volgens mij ben je in de war hoor. :)

Ja dat weet bijna niemand, maar de grote Sherlock Holmes was uitvinder van de welbekende Big Mac. In Frankrijk ook wel Le Big Mac genoemd. Dan denk jij, hoe kan dat nou? Heel simpel, Sherlock Holmes hield van hamburgers.

Geplaatst:
comment_1447723

BBQ :7

Mijn vader gebruikt altijd spiritus voor de BBQ,

Maar de laatste keer ging het fout dus nu gooide hij van te voren er een hele fles spiritus op,

Dus toen stak hij het aan en:

FLOEP!!! Echt een ÜBer vlam en een knal! vette lol, al zijn haren verbrand, (Gelukkig geen brandwonden)

Dat is al zon 20 min geleden,

Maar nu komt er een rook van af!!, ong een 5 mtr hoge rookpluim. :7

Ik hoop dat het eten niet verbrand :N

Bewerkt: door j0uk3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.